Thursday, February 18, 2010

18hb Februari..

18hb. februari 2008..
satu tarikh keramat bagi para pelajar tingkatan 4 MRSM Muar..
dimana pada hari tersebut mereka mendaftarkan diri sebagai pelajar di sana..

tetapi pada hari tersebut,
aku masih menunggu di rumah..
sama ada masih ada tawaran untukku melanjutkan pelajaran ke sekolah berasrama...
hehe..
tanpa pengetahuanku pakcik ku telah menghantar surat rayuan untukku
melanjutkan pelajaran ke sekolah tersebut..
tanggal 23hb. March 2008..
barulah aku bergelar peljar di sekolah tersebut..
haha..
18 feb..
tarikh tersebut tak de kene mengene ngan aku pon..
saje je buat gempak..
sebab aku second intake..
ingat lagi dulu..
mase first2 kat sane..
rase mcm nk kluar je..
tapi bile dh decide.. 
mane bleh patah balik..

lagi2 kat sana aku x kenal sape2 pon!!
haha

kecuali syahmi@bapak..
tak sangke aku berjaya berdikari di sana
hebat jugak aku eh??
hehe..
bile waktu2 camnie teringat first time gi skola tu..
terigt gak mase2 terakhir kat skola tu..
yg dihabiskn dgn berjoging sambil tangkap gambar..
lame gak la mase dihabiskn untuk merakamkn saat2 terakhir kat situ..
amik masa 2 minggu kot..
alih2 gambar tu musnah dimamah virus!
virus tu mmg nk kene ngan aku..
buat penat je smile, say cheese, lompat, baring, posing
n mcm adegan la dlakukan utk merakam memori2 terindah tu..
tp kita hanya mampu merancang tuhan yg menentukan..
haha..
kar ying, zuk, deeba n me!!
rindu f25!!

fiza, me, zuk n chan
b4 jamuan berbuka perdana..

sebahagian 5 baiduri..
mase amali haji..

sbahagian budak2 amal islami 
lujnah ekonomi..
mase jualan kurasan..

sbhagian bdak 5 baiduri lagi~
waktu petang..
mase nie dh nk spm..

thun 2008..
ngn senior2 amal islami..
rindu diorg!!

No comments: