Tuesday, February 16, 2010

diowg still ingat aku!!

haha..
baru2 nie bdak2 plkn tanye khabar aku..
spatutnye sape tanye khabo sape nie.
masalahnye kredit dah tak de..
hey, tpakse la gune cara lain..
buat FIZA aku tpakse call gune ph0ne rumah..
lame gak kiteorg berb0rak..
haha..
dia still same cam dulu..
cume lbih ceria dr dulu..
aku hrp PLKN nie dpt buatkn hidup kau nie lbih bmakne..
n aku hrp penyakit kau boleh sembuh!!
miss u so muuuccccchhhh!!!!!!
fiza yg warne hijau tu...
hehe...
tp yg pling best, she is an understanding friend..
hmm..
cukupla fiza, asyik puji kau je..




sorang lg bdak plkn yg contact aq..
dia hantar sms.. 
pagi td (tp aku belom bgun pon)..
so aku hantar la pm kt dia..
melalui satu website nie..
haha
cume kate aku tgah amik lesen.
in process!!
sbnarnye bdak nie yg byk t0long aku..
mase aku kt maktab dulu..
klu ade masalah dia lah yg aku call..
sbb dia baik kowt..
tp tujuan sbnar kiteowg c0ntact sbb 
soalan sp0t atau lbih dkenali s0alan b0cor..
sbb dia bdak maktab kubang pasu..
tup tup..
jadi lain..
dia plak jadi kaunselor aku..
byk dia nasihatkn aku..
even sometimes aku tak faham loghat dia..
hahaha..
thanks very much beb!!
p/s: sorry, aku tak boleh dedahkn diri kau..

haha

sayang korang semua!!!

No comments: