Thursday, February 4, 2010

dream...

ptg tadi,
aku tertidur sekejap...
ntah macam mane dlam tidur
yg baru 5 minit tu..
aku bmimpi...
aku mimpi aku kat maktab..
kat surau...
then, homeroom aku, ibnu sina kene panggil..
dgn guru penasihat kiteorg,
cikgu amir syafiq...
kiteorg semua tertanya-tanya..
tapi malangnye sebelum homeroom kiteorg berkumpul...
aku dah tersedar dari mimpi...
haha..
tak dapat nak habiskan cerita...
tapi nasib baik jugak terbangun..
sebab solat zohor lom buat lagi..
huh..
yang aku tak paham..
kenapa aku boleh pulak mimpikn homeroom aku..
walaupun sebenarnye kiteorg memang tak rapat pun..
kadang2 kesian aku tgok cikgu...
sbb terpakse melayan anak2 homeroom yg mcm kiteorg nie..
maafkan kami ye cikgu..
kami pun x rapat antara sesama sendiri..
dahla kami nie homeroom pertama cikgu..
huhu..
ape2 pon kami ttp satu family di maktab..
suke ke tak suke...
ttp IbNu SiNa..

No comments: