Sunday, February 21, 2010

penat seyh..

okay..
hari nie umah aku buat kenduri..
ala baca yasin jerk.
tp petang la..
pompuan punye..
argh!!
penat..
first2 mak aku dh kejutkn kul 6.30 pg..
bgun2 je dh kene marah..
x pernah dlm sejarah aku mandi seawal hari nie..
( lepas abis spm la)
then, trus kemas rumah..
tolong mak masak..
yg x bestnye..
aq sorang je tol0ng parents aku..
seday...
adik bongsu aku main game je..
adik aku yg lg s0rang tido je..
sabar je la..
mak ayah aku plak..
"along, amik penyapu, sapu"
"along, lap pinggan"
"along, amik mop"
"along, along, along"
argh!!
rase cam VVIP pon ade gak..
haha
then jiran2 aku pulak x ramai yg dtg..
sbb mak aku jrg gi yasinan kecuali umah jiran aku je.
nasib baik ramai makcik2 aku dtg..
penat sey..
dr kul 6.30 pg smpai 6.00ptg aku keje!!
huhu...
teror gak aku eh??
then mak aku tinggalkn aku sorang2 gi antar adik aku balik asrama..
huhu..
lastly dpt rehat!!!
ngee~
moral of da st0ry:


  1. smagat kerjasame mmg penting..
  2. aku rase cam dh kurus sikit..trimas mak ayh..
  3. hmm.. aktiviti mcm nie ptut dijalankn di semua tmpat..
  4. smgt kejiranan p0n jugak
  5. kerjasama dpt mngeratkn hubungn kekeluargaan!!

No comments: