Thursday, April 1, 2010

ape2 je la.. part II

okay kat entry nie aku nk menyuarakn
ketidak puashatian aku terhadap 2 mende..
erk..
sbnarnye tiga!!!

1. keputusan matrik..
mule2 deeba kate dh kluor.
tertibe mak aku tepon tanye dh check tak..
yg mbingungkan aku n deeba ialah..

    Prauniversiti

  1. Permohonan Kemasukan Ke Program Pra Universiti Sekolah Sukan Malaysia KPM Sesi Akademik 2010 (22 February 2010 - 30 April 2010) [Baru]
  2. Semakan Permohonan Ke Program Matrikulasi KPM Sesi 2010/2011 [Tutup]
  3. Permohonan Kemasukan Ke Kolej Matrikulasi Kementerian Pelajaran Malaysia [Tutup]
  4. Tawaran Kemasukan Ke Kolej Matrikulasi Program Dua Tahun (PDT) KPM Sesi 2009/2010 [Tutup]
  5. Tawaran Kemasukan Ke Kolej Matrikulasi Program Dua Tahun (PDT) Ambilan Kedua Sesi 2008/2009 [Tutup]


tgok tu..
yg no 2!!
dia kate dh tutup..
bile mase pulak dia bkak nie..
biar betul..
n deeba kate 15 april nie tarikh masuk matrik..
hah??
biar betol...
apekah nasib ku?
adakah aku akn dpt matrik??
persoalan yg belom terjawab..

okay beralih ketidakpuashatian yg kedua..

2. game scrabble..
kat facebook aku main game nie..
tp entah kenape aku x bley log in 
dlm game nie dlm mase 2 hari nie..
ish3..
giler ar..
camne ngn 5 game aku yg trbengkalai tu...
seday2..

3. asl semua owg busybody sgt nie??
okay2..
meh aku start crite satu2..
sjak cuti skola nie..
aku rapat ngn bdak skola aku..
laki ar..
sblom nie x pon..
rapat maksud aku..
ialah kiteorg slalu gak la chat..
dulu kt myspace..
pastu kt ym jap..
pastu kt facebook..
wa lau weyh...

tp biase ar..
ngn bdak2 nie pon aku chat jgak..
bkan ngn dia sorang okay!!!
then mase balik maktab
amik result..
aku x tegur ar dia..
bile nampak pon buat2 x nampak je..
(kejam ea aku)
sbbnye dh tentu ar parents aku kt sebelah..
klu dia tegur,
 f0r sure mak aku pandang lain nanti..
okay..
but pastu kiteorg continue chat..
tau ar sikit2 psl masing2..
but just as a friend!!
n aku ngaku ar aku suke kacau dia..
haha..
sbb dia x kesah..
(agaknye la)

but then
exclassmate aku 
tertibe plak tanye aku 
dia ade tak dlm slh satu gambo 
yg aku ltak kt tut..

the problem now,
camne plak exclassmate aku nie 
tertibe tanye aku psl dia,
klu exclassmate aku nie x tau ape2..
for sure ar ex-classmate aku nie
dgar criter psl aku ngn budak nie..
weyh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
utk pengetahuan korang,
aku x de pa pe ar ngn dia
fullstop!!!
stop ar weyh..
dh cuti2 camnie pon korang 
bley spread news kan??
hebat ar korang nye busybody..

tension tau x..
semua owg asyik tau psl aku je..
famous sgt ke aku nie?
hello!!
aku bkannye seorg yg lawa
atau pon cerdik..
aku sedar ar sape aku..
tp perlu ke korg busybody sgt nie??
PERLU KE??

x cukup lg ker korang dh 
ganggu hidup aku dulu..
ye ar..
dulu korg kate aku nie awek A la..
kate aku nie couple ngn A la..
tp hakikatnye x de pa pe kan..
but then korang kate aku ngn Z plak..
ape kene nie weyh?? 
benci dowh..

n asl guys nie byk mulut?
mgalahkan mak joyah!!
serius dowh..
x paham aku..

p/s: aku tau entry nie mmg emo giler!!
so maafkn aku klu terase..
harap2 ar org yg berkenaan x mbace..
klu x, mati aku..

geram!!!!


No comments: