Sunday, March 28, 2010

sELamAt beR'pLkN' sEmuA!!!

wa~~
mesti bestkan gi PLKN..
Program 
Latihan
Khidmat
Negara..
jelous ar ngn korang..
nie bdak2 yg aku tau kene plkn siri 01..
1.zurina
2.zulhazwan (PC)
3.ayman shamim (ska)
4.nadiah (SAMURA)
5. hafiz (PH)
6. as'ad (SAMURA)
**tp kluar sbb asma
7. hapis ldp..
8. izzul
9. tawau
10. faiz md zin
11. pathon pilus
dll..

bdak2 siri 2 yg bertuah~
1.zikri (cousin aku)
2. teha (PH)
3. lin's shanif
4. ariel eman
5. tok janggut phalawan kelantan..
6. tok misai
dll..

artis yg pernah terpilih
1.suki
2.alif

utk nye korang..
x yah bosan2 duk umah lame2..
dpt experience..
dpt ramai kwan..
dpt wat mende2 mcm..
x de la mcm duk kt umah nie..
asyik2 buat mende yg same je..
makan tido je..
huh~

cume korang kene kawad,
botakkan kepala
n gelapkan kulit..
tp korang dpt pengalaman yg x ternilai tu..
jd wira2wati negara..
huh..
kan best?
aku x phm nape ade yg x suke..
mmg x phm...

ape2 pon aku just wish
GOOD LUCK kt yg terpilih..
jelous ar ngn korang..
ramai yg first2 bg bad expression ar
bile dpt surat PLKN..
tp bile dh masuk..
x de sape ckp x best..
even artis2 yg aku list tu pon
rindu gile ngn kem diorg..
aku ade ar tertgok kesah diorg di kem..
bile dh last day tu,
semua seday kot..
aku pon seday..
haha

byk kali tau aku check no ic aku..
kt lmn web dia..
tp hampeh~
tp nanti jgn dpt sesi pangilan yg last2 sudeh..
mampush aden..

jap nie ade la ole2 dr rkanku..
sile menjamu mata.
haha.

<


<
malas ar nk pusing2..


<


<


<< ayman's.. jelous deyh..


<
time mkn2 di kem..
dh lame aku x mkn seramai nie...

p/s: rembat gambar2 nie, saje je nk bg tau 
owg lain yg plkn nie x la struk mane..
n aku x phm nape ade yg sanggup
buat sijil sakit palsu nk elak plkn..
x phm manusia nie..


No comments: