Sunday, April 25, 2010

kmj..

assalamualaikum
 dear diary,
RABIATULADAWIYAH BINTI ISMAIL
NO KP: 920917015450
spt nama di ats, aku, tlh dtrime ke kmj, kolej matrikulasi johor kt tangkak.. hampeh, tmpat yg slalu aku lalu hamper tiap2 minggu nk balik kg yg stgah jam dr umah aku.. hampehh btol.. tp ramai bdak maktab ngn pei hwa.. cam best je bunyi nye.. walaubagaimana pon aku hrp2 sesgt yg 3 person nie x dpt 1 tmpat ngn aku.. mereke adelah, @#$%, ^&*( dn @#$%^.... for sure ar kene sorok name tu..

ya Allah, aku bermohon padaMu agar mereka2 ini tidak satu kolej dgnku lagi.. ya Rahman, ya Rahim, perkenankan la doaku ini.. sesungguhnya hanya padaMu tempat ku bergantung dan padaMu jualah ku kembali..

haha.. doa org yg teraniaya akn dmakbulkn. insyaAllah..haha.. masalahnye betul ke aku teraniaya.. ke tafsiran aku sendiri tu.. haha... lantakla.. tp tige owg yg ku sebut dulu, tige2 ex-classmate aku.. ntah la.. aku sbnarnye sdg try lari dr masalah.. tu la pengecut.. takut bdepan ngn masalah.. u've to be brave rabie!! be brave!! ape2 je la. yg aku tau ramai gak fwenz2 aku kt maktab ngn pei hwa dpt matrik yg same.. haha.. contohnye deeba, teha, zul, nadiah dll.. ape2 je la.. yg penting aku ke sane sbb nk BELAJAR.. okay BELAJAR.. 
STUDY AND STRUGGLE TO BE AN EXCELLENT OKAY!! STUDY RABIE, FOCUS.. FOCUS!!!!!! PAY ATTENTION!!

p/s: aku tetap bharap mereka dpt matrik tp jauh dr dunia aku.. aku still baik kn?? hehe

No comments: