Monday, May 17, 2010

nombor??

assalamualaikum..
 dear diary,

ade sorang bdk nie.. tetibe add aku.. so malas nk pjgkn crite main approve je la.. lagi2 mase tu tgh sibuk merapu.. aduhai.. x sempat la nk ucap, ''thanks add=)''..cam selalu aku wat skrang bile org nk add aku.. tibe2 pop.. chat ngn aku plak.. x sangke plak bdk nie same kos ngn aku.. siap boleh perli lg, dh 1/2 jam add, x kn baru skrang  nk ckp trima kaseh... adoyai.. aku plak yg kene balik..

okay fine.. dah terlanjur tu chat ngn aku.. ape lagi.. tanye ar psl borang2 semedang tu yg malas giler aku nk isi.. argh!! pning2 time.. ha.. amik, aku tanye macam2.. lantak ape aku... jadi kauter pertanyaan.. padan muke dia..

normal klu urusan2 yg penting cenggini org x suke chat kt fb.. sbb fb nye chat lambat n problemo.. x pe.. tuko  chat ke ym..tp aku on kt e-mail je.. haha.. tibe2,

bdk tu(B): err.. nak nombor kau??
aku(A): nak buat ape??

B: dah terbiasa
A: ceh.. no ida(yg same kos ngn kiteorg) pon aku x de.. apth lagi no kau..

B: lantak ape aku kau x de no ida
A: lantak ape aku kau x de no aku

haha.. trus terase dia.. then terus tak reply.. terasa la kot.. perbualan yg kiteorg sblom tu semua psl borang2 yg memeningkan.. n lupe nk terangkn bdak nie of coz ar laki.. that's why aku x bg no daku.. naseb ar nape aku x caya..tapi takut plak kalau2 ditakdirkn aku satu kelas ngn bdk nie ke ape.. harap2 x de kaitan.. n harap2 dia x knal aku.. hish.. scary..

p/s: maseh tak terlewat nk wish selamat hari guru kt cikgu tadika prt bunga, sk abdullah, smjk pei hwa n mjsc muar.. thank teachers.. love u alls!! n sorry klu ade yg terasa ngn entry kali nie.. haha..

No comments: