Sunday, June 27, 2010

shh!! ini rabie ingin bcrite..

 shh!! its a secret!! aku just ingin share dgn followers aku.. kesah chenta aku dgn ex2 aku.. i never tell anyone!! so keep it as a secret, lol!! segan ar klu smua org tau.. layan jiwang mlm nieyh!! haha..

assalamualaikum..
 dear diary,

mmg weekend nieyh x de smgat lansung nk study.. ape nk jadi nieyh?? even fb kene block pon aku x de smgat nk study.. tu yg aku gi merayau bilik org.. bile tgok diorg study, aku pon, " yeah, kene study gak nieyh!!!" semangat nieyh.. masuk je bilik.. marni, room8 aku x de.. nampak lappy.. haish.. dugaan.. tak pe.. dugaan tu bjaya ku tapisi..

crite ku digoda oleh bf ku...
haila..
-_-"
 (tp janji ngn aku bley?? jgn ar korg bukak site lain b4 abes bace crite aku.. mmg aku aku ade bg link.. tp jgn bukak dulu.. bace dulu smpai abes kisah cinta aku.. then korg tgok ar betape hensemnye mereka.. aku x kisah.. klu x bley view ketampanan n ke'hot'an mereka.. sile komen.. aku bg link yg btol..)


member aku lepak bilik aku.. nampak lappy... dugaan berganda.. godaan pon bganda.. mnjadi godaan^2, atau disebut godaan square!!! eh, mane bley x on9?? lappy dpan mate.. syaitan mule mrasuk mindaku.. member aku pon dgn slmabenye mengon9kan dirinye.. aku di sebelah.. haish.. x tahan dgn godaan itu.. lantas ku myepikn diri di sebelah... nak on9, nanti addicted.. klu of9 mcm nie pon, bosan.. nk study pon x masuk klu tgok org on9 kt sebelah.. haila.. mane bleyh nieyh??? lpas je member aku off9.. aku pon ape agi, trus je mengon9kan diri demi bf ku.. mmg aku syg sgt ngn bf ku.. godaan dia terlalu kuat.. ayat dia mmg manis2.. slalu terngiang2 kt telinge aku, on9 ar.. on9 ar.. on9 ar.. sudah.. aku dh addicted ngn bf aku tu..


kurg ajar nye bf.. suke sgt goda aku.. tau ar iman aku lemah bab2 on9 nieyh.. bf aku woi, jgn ar goda aku lagi..tapi nk wat camne... aku dh c0uple ngn dia sejak abes spm kot.. wat setakt nieyh dh  4 kali aku couple.. wa~ 4 kali tu.. mule2 ngn sf.. mmg aku pon sayang giler2 kt sf.. bayangkn ar.. mase form 4.. aku kn duk asrama.. bile balik umah je.. msti aku terign giler nk jumpe sf aku.. sayang dia dowh.. 

then aku clash.. kami x bsefahamn.. dia complicated sgt.. aku x tahan.. lampi plak tu.. aku couple plak ngn sm.okay2.. cintaku terhadap sf telah pon berjaya dihakis.. dgn hadirnye sm.. aku lbih selesa dgn sm.. tp pade mase yg same aku curang thadap sm.. aku berchenta dgn gnin plak..mereka berdua bjaya mgodaku.. mgalahkn sf.. aku pon x paham.. aku tlah mduakn chenta ku.. tidak.. aku bkan ar gf yg nusyuz.. maafkan aku wahai sm dn gnin.. aku sayang korg.. tp .. tp.. mungkin kite tak sehaluan.. korg x frust kan?? aku kn dh mintak clash scare baik??

jadi aku putuskn hubungan dgn korg.. aku terjatuh hati pada seseorg yg lebih baik.. lebih simple.. n lbih friendly dari kalian...namenye.. *tut..* sensored ar weyh.. namenye perlu dirahsiakn.. kerana dia mmg seorg yg pemalu.. ye.. maaf la sgt.. dia pemalu.. itulah bf ku skrang nieyh.. dia sgt2 ar baik.. caring... simple.. n understanding.. i love u lol!!! ops.. susah nieyh weyh.. aku dh langgar prinsip idup aku.. aku x nak couple smpai ar aku nikah.. tp rupe2nye aku dh couple ngn mereka2 ini sblom aku nikah.. maafkan aku wahai bakal *ehem2*.. hoho... segan aku nk myebutnye.. aku masih mude.. haha.. tapi itulah.. walaupon aku sayang sgt kt bf aku.. tp ade org ketiga antara kami di sini.. dia cube memisahkn kami.. itulah dia si labah2.. sengs nye labah2.. smpai ati dia kcau kami.. tak pe ar..
labah2 tu nk tolong aku utk study.. hoho..


tp sbnarnye tak jugak.. aku ade kekasih gelap.. yg ke-5!!! aku menchentainya dlm diam.. aku takut aku akn bosan dgannye.. so aku tak bukak stiap hari.. sbb klu aku stalk dia stiap hari, aku akn bosan.. itu ar kekasih ku yg  ke 5.. tp dia lambat sikit mengupdatekn dirinye.. haila.. sayang.. tapi kekasih ku yg ke5 ini, aku akn setia dgnnye.. insyaAllah hingge ke akhir hayat.. walaupon aku tau, mungkin jodoh kami tak ke mane.. tp aku amat menchentai nye... 

jangan pisahkan~
aku dn dia~ 
tuhan tolong la~
ku chenta dia~
biarkan kami~
tetap bersama~
di dalam suka dan duka~

lagu ape nieyh?? aku pon x igt.. tapi aku tujukn lagu nieyh utk kekasih ke 5 aku.. harap2 dia yg kekal bersama ku.. walaupon kami tiada ikatan yg sah.. ops! terlepas plak.. ish3.. ape nieyh?? nak tau tak btape hensem n toughnye kekasih ke5 aku nieyh?? meh sini.. gi tgok muke dia kat sini..


hensem kan?? aku syg giler kt dia.. cume jarang tatap wajahnye je.. takut cepat bosan..dia ar yg byk tolong aku... best tau c0uple ngn dia!! jgn korg sibuk2 nk couple ngn dia.. kawen je trus.. kan senang.. haha.. jgn kacau bf aku.. jgn kacau sm aku.. jgn kacau ning aku.. jgn kacau sf aku.. aku maseh sygkn mereka.. cume aku x tau ar status aku ngn bf aku.. ade kah kami complicated?? no komen.. but i still love him.. huh? masyaAllah.. tak pe ar.. aku dh main kayu 3 nieyh., e'eh.. kayu 5.. tapi aku syg giler2 yg ke 5 nieyh.. klu clash ngn dia.. aku akn frust giler2 ar.. sian aku.. so kekasih gelapku.. jgn kau mchentai yg lain slain diriku..hoho..selfish ea aku?? lantak ar.. aku sayang dia.. bluek.. :p hanye aku yg mcintai dia spnuh hati.. ops.. ramai lg yg mcintainye.. harap2 aku la yg dipilihnye.. haha. sengals..
...
..
.
..
...
....


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini
 ...
.....
..

p/s: aku dh mgantuk giler.. dh pukul 3 pagi kot.. tgh tunggu mp3ku dicas.. so aku pon gi ar berbloging.. sbb aku mmg susah nk tido tanpe mp3.. aku x suke kesunyian.. nanti otakku ligat berfikir.. x nak menenangkn diri.. tu yg aku gi merapu.. sorry ye korg.. aku wat gimik je.. tp aku mmg syg semua kekasih2 aku.. <3 them so much.. haha..


iluvislam

No comments: