Saturday, October 23, 2010

hati-hati wahai hati..

assalamualaikum..
 dear diary,

lemah aku kalau bab2 kunci nieyh.. haish..


balik kepada diary balik.. haha.. okay, malam-malam buta macam nie, tibe-tibe pulak nak tulis entry pasal hati.. hati-hati.. hati-hati dengan hati.. haha.. hati.. ceh, mentang2 tengah dengar lagu jiwang.. "aku bukan untukmu by rossa".. haha.. entry ini agak berbahaya sebab.. sebab.. err.. u will know later.. haha..speaking plak  minah nieyh.. hehe..
sorang amik satu je tau.. jgn tamak2.. 


kepada mr. GC..
err.. kenape mesti GC??  jgn byk tanye.. bace dulu.. terus terang saya katekan, awak pernah bermain di dalam fikiran saya semasa saya form 4.. eeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhh!! tukar mood plizz.. geli aku ber'saya awak'  di sini.. okay, sambung crite.. mmg la.. tapi tu mase zaman kanak2 riang kot.. bile aku dah masuk form 5, aku berjaya lenyapkan kau dari otak aku.. agaga.. tapi knape kau nk muncul balik dalam otak aku sekarang? haish!! okay.. tu je aku nak terangkan.. agaga..  seriusly, kau bukan kat dalam hati aku.. cume dalam otak aku je.. hello, bersyukur sikit anda berada dalam otak aku.. bukan senang nak ceroboh otak aku tau.. walauape pon, aku amat2 berharap kau dapat keluar dari otak aku lagi.. dengan segera!! otak, o otak.. boleh tak kite singkirkan dia?? otak pon kate.. kalau kau asyik pikir nak lupekn dia, macam mane kau nak lupekan?? so mende pertama sekali kau kene lupekan dia.. yg pling penting skali, jgn fikir macam mane nk lupekan dia.. haha..

  tapi satu peristiwa yang amat2 menarik ialah bilamana status aku berbunyi, "physic tu nak makan aku!!!" haha.. mase nie seriusly, dah la insomnia..  tak padan layan kimi wa petto.. hehe.. pukul 9pagi baru tido.. tapi sebelum tido amik supper ar sbb dah lapar sgt.. supper waktu pagi.. agaga.. tido kul 9 pagi, bangun kul 12.30tgh hari.. cukup ar tu kan.. bangun2 je dah lapar.. amik kau... betul2 kertas physics tu nak makan aku.. ceh, tak padan aku yang kebulur... hehe.. on9 je terus update status.. pastu terus gi kafe.. haha.. tunggu nasi ayam punye la lame.. kedai lain smua dah penuh.. time makan la katekn.. n ade la org tu sibuk tiru status aku.. tapi lain versi.. haha.. lu pikir la sendiri.. haha.. mrGC, kamu kwn yg pling baik.. ops, nk tulis jahat sbnarnye..

this is what love is all about..=)

okay2.. mari kite berbicara soal hati.. sebab entry nie memang untuk hati.. bukan untuk otak aku... ops, sorry  mr GC.. ini dia. orang yang berada di hati aku.. =)

alamak, kenape buat 'peace'?? 
haha.. kachak tak?? ops, sorry, ini bukan yang berada di hati aku..ahaha.. mcapubkan orang plak aku nieyh.. =.=" ingatkan nak upload gambar lagi.. tp internet so slow.. lampi deyh.. mbantutkn urusan mengupload pic..

pic orang yang di hatiku, tiada di sini. err. maksud aku ianya berada di friendster dan di laptop dan di facebook.. so sorry, ye sape2 yang membace.. okay, mari kite teruskan dengan yg berada di hati..

sebenarnya dia nie, amat-amat pandai ambil hati.. hmm.. ketika semua orang takut nak mendekati aku, dialah yang ajak aku bermain.. dia yang buat aku ketawa mase aku jatuh.. actually, dia yg ketawakn aku dulu.. hehe.. dia tempat aku mengada-ngada.. dia tempat aku bergaduh.. dia ar tempat aku marah.. dia juga tempat aku merajuk.. dia ar satu-satunya makhluk yang aku boleh buli dan dibuli.. hehe.. tapi.. walaupon aku marah sangat-sangat kat dia pon, aku pukul dia sekuat mane pon, aku tengking dia setinggi mane pon, masih dia.. dia masih di hati aku.. ngee~ dia inspirasi aku untuk aku belajar.. kerana dia, aku rase bertanggungjawab untuk jadi yang terbaik.. kerana dia, aku nak belajar capai pointer terbaik.. kerana dia aku nak capai cita-cita aku.. he is so special in my heart.. dia je yang tak kesah, betapa buruknya aku atau betape hodohnye aku.. hey, aku comel la!! haha..=)
kenapa dah tak nak pulak?? hish...

serius aku cakap, aku takut akan kehilangan dia.. ye la, kite sebagai manusia hanya mampu merancang.. tuhan yang menentukan segala-galanya.. well, dia ajar aku untuk tabah dan kuat.. thanks to you, my sweety.. err.. sweety ke? kadang-kadang busuk.. ee.. haha.. tapi you are my inspiration.. i just want you to know that i love you very much!! err.. melampau ayat aku nieyh.. mampus nanti kene marah dengan awek dia.. ahaha.. dia main kayu tiga rupenye.. tak pe la.. kamu masih berada di hatiku.. terima kasih kerana telah mbuatkan aku kuat setelah aku jatuh tersungkur.. terima kasih..  

bajet..=p
nie lagi sorang.. pemangkin semangat aku.. dia amat-amat tak kesah tentang ape yang aku amat-amat kesah.. haha.. perfect match huh? dia satu-satunye orang yang aku rase tak nervous ketika aku hampir-hampir mati ke'nervous'an.. haha.. mengong.. tapi.. dia amat kontra dengan aku.. eh, bukan ke hidup saling melengkapi... hehe.  giler kau saling melengkapi... ini adik aku la, mengong!! haha.. meet my brother, nur din.. cahaya agama.. tapi.. perangai.. haish.. tuhan je la yg tau.. walauapepon, dia amat baik sebenarnye.. dan kalau nak tengok dari gaya dia, dia mungkin agak selfish.. walaupon aku sndiri tak paham dengan perangai dia.. =.=""

ini untuk mereka2 yang sedang patah hati.. jangan makan hati ye??


p/s: aku rase entry nie memang betul-betul mengenai hati-hati.. maksud aku dengan hati aku.. tersingkap semua rahsia kan?? ahaha.. entry  nie sbenarnye menakutkan aku.. sebab ianye mengenai hati.. hati-hati.. macam nak sangat orang tahu rahsia hati plak.. tapi who cares.. nie blog aku, suka hati aku la.. =p

psst!: mrGC stands for mrGilerCam.. hish.. yg brade di otak, harap jangan la bersarang di situ pulak ye? bawak la barang2 anda berambus dari otak aku.. aku amat benci bile kau dalam otak aku... dan yang dihati teruskan berada di hati.. sebab hati nie masih mcari-cari lagi kunci untuk mbuka pintu baru.. hehe.. ceh, adik2 aku je kot.. sile jelous.. =) saya sayang kamu, wahai bijaksana!! ceh.. mentang2 name rusydi tu bwk maksud bijaksana.. btw, sorry for being a stalker.. tp stalk blog2 org lagi best!! bluek!=p

aku pantang giler tgok pic mcm nie.. COMEL!!! 


      






No comments: