Tuesday, November 23, 2010

can I scream now?!!

assalamualaikum..
 dear diary,

seriusly aku rase nak jerit je sekarang ala-ala anugerah jerit tu... eh, silap.. nak jerit sekuat hati sampai pecah gegendang telinge aku je.. huish.. semuanya serba menakutkan.. mengapakah??

oh.. mungkin sedang melahirkan anak, wanita ini..
aku tak mungkin menjerit seperti ini sekrang...


hish!!!

seriusly aku dah berasa teramat bosan.. n permohonan/rayuan tu pula tiada dalam Pengkalan Data. WT*!! maaf.. sudah lama aku mahu menaik angin kerana perkara yang amat melecehkan tersebut.. benci giler.. kenapa perlu borang-borang segala.. argh! kebosanan melampau  nie..


p/s: waktu tidur telah kembali tidak teratur.. maaf.. seawal pukul 4 pagi tadi makan maggi tom yam.. alhamdulillah tiada ape2 side effect lagi selain air mata yang jatuh gugur gara-gara cili hijau..

No comments: