Tuesday, December 21, 2010

aku diterima!!

assalamualaikum..
 dear diary,

setelah tiade idea untuk berblogging.. tibe2 aku digemparkan dengan suatu berita yang mengejutkan! whoa!

tak tau klu korg klik boleh besarkan ke tidak..
ngee..
gara-gara kawan aku suruh check balik kat student portal.. tibe2 pop! yes, aku dapat.. kos yang aku nak.. kat segamat je pulak tu.. ngee.. hehe.. dekat.. tapi nombor pelajar aku dah berubah.. dan perlu daftar pada 27 disember bhai! kiteorang satu family baru plan nk bercuti ke langkawi ikut rombongan asrama under jagaan ayah aku sebenarnya.. balik pada tarikh tu.. haish. then yang paling teruknya aku perlu jalani medical check up again! benci giler.. lagi-lagi part paling tragik iaitu ujian air kencing.. 

nak mati kau aku pregnant? agaga..
hehe.. aku pernah menipu di ujian ini.. ngeh ngeh ngeh.. adik aku tolong.. the rest is history.. bak kate orang puteh.. tapi terkejut giler ar.. fuh~ nasib baik di segamat. bukan di perak yang jauh bebatu atau di melaka.. hehe.. sebab kat melaka ade.. err. 

orang yang mengingatkan aku pasal mende paling bodoh aku pernah buat dalam hidup aku.. hoho... lastly, aku terus trima tawaran terbabit.. erk.. tibe-tibe aku bercadang nak jadi pendiam.. erk? boleh ke rabia? who knows? haha.. whatever...

doakan aku guys! hmm... please.. i wanna to study.. hehe.. 


No comments: