Saturday, March 5, 2011

:)

assalamualaikum..
 dear diary,

ye.. baru sahaja mengetahui kebenaran yang menakutkan dan tak mampu nak diberitahu umum.. (sudah semestinya bukan aku berjumpa dengan hantu ye) cuma ia hanya rahsia.. maaf..

kadang-kadang aku hanya perlukan masa untuk bersendirian.. i need my own space... just to cry all out.. huh.. nampak macam tak masuk akal.. but that's me.. it just me.. dah tak boleh nak tipu diri sendiri lagi.. dan tak boleh nak berlagak kuat depan diri sendiri.. n yeah, begitu hodoh bila aku nangis.. dan tak suka bila orang tahu diri ini terlalu lemah sehingga terpaksa menangis depan orang.. hey, i'm strogger now!


macam dah terbiasa bila tension, dan semua tension tu akan lega bila menangis.. macam terhapus gitu je.. macam terapi.. tapi sebenarnya menangis terlalu banyak tak elok.. mengundang anasir-anasir tak elok.. insyaAllah akan dikurangkan walaupon telah sedia ade kurang.. ngeh2..

ade sesetengah lagu yang kadang-kadang bila dengar boleh buat air mata mengalir.. walaupun tak de kene mengena pun.. yeah! pelik.. but that's the truth! whooa!


p/s: kantoi sudah aku suka menangis..
mak kate aku makin gelap.. yeah! i admit that.. pasrah..

No comments: