Tuesday, March 1, 2011

maaf

assalamualaikum..
 dear diary,

maaf. jiwa agak kacau.. grr.. jangan ditanya mengapa.. haila.. tak guna pun kalau cerita kan.. cume bagi masa untuk merepek di sini.. peace~!!

yup.. hari ini satu march.. dua tahun lepas.. tahun 2009.. wa~!! sweet memory.. tak berapa nak ingat bila kiteorang kenekan seorang budak nie.. tapi disebabkan birthday dia jatuh pada 1 march.. so kiteorang kenekan dia dengan.. ahaa! surprise!!

penat kiteorang plan.. dan hasilnya memang mantop! insyaAllah akan dikenang sampai bila-bila..
tengok teruk tak hasilnye? haha..
diperhatikan dengan mastermind di belakang tu ye..
berlatarkan belakang dhina~

havoc tak havoc la jadinya.. tapi sweet.. tempat aku lepak setiap petang.. kalau diorang tanye di mana aku setiap petang, jawapannya haruslah koperasi.. dan saya amat merinduinya.. lepak bersama dhina n fahmi(birthday boy) dan mereka-mereka yang lain amat mereleasekan stress.. whoa! gitu.. ahaha..

saya amat rindukan mereka.. termasuklah cik siti and cik eton.. pening-pening lalat kira baki.. riuh rendah nama kiteorang kene panggil.. arghh!! nak balik ke masa tu balik boleh? tolong la rabiatul.. anda bukan budak kecik lagi.. tolonglah terima kenyataan.. masa tu takkan berulang.. tapi serius.. aku ingin menyatakan yang..

aku rindu KOPERASI!!!!
pengalaman menjadi Ahli Lembaga Koperasi(ALK).
koperasi terchenta.. chewahh..
whoa.. kalau dah boleh jerit, dah lama aku jerit okay..

OUT..

No comments: