Friday, March 25, 2011

maktab..

assalamualaikum..

semalam bersms dengan member baik yang agak lama tak jumpe.. for sure, kalau jumpe lagi, mesti mulut susah nak berhenti.. giler. aku rindu dia sangat2!! ex-roomate terbaik! yang kadang-kadang tak kurang sengalnya macam aku.. maaf.. walaupun aku tau kau tak baca blog aku.. but it's worth to talk about you.. miss you like a hell.. bloody much.. damn it! (maaf, mencarut)

aku: hey, how's life?
debot: b!! okay la.. sibuk sikit dah nak final nieyh.. kau?
aku: lebih kurang je..
debot: kau buat ape?
aku: tgok movie..
debot: movie ape?
aku: Percy Jackson & The Olympians-The Lightning Thief.. kali ke-3 aku tgok.. tengah bosan kot..
debot: best kot.. aku baru tgok skali..
aku: bila kau abes final
debot: entah la.. knape?
aku: ingatkan nak ajak gi maktab sama2.. amik sijil SPM.. boleh ajak fiza sekali.. tapi jangan gi time cuti sekolah la.. aku rindu junior-junior aku.. haha..
debot: owh.. ye tak ye ea.. aku pun nak jumpa adik-adik aku..
aku: nanti kalau dah tau bila habis final bagitau aku ea?
debot: okay!

owh.. b? memang itu gelaran aku.. lagi-lagi untuk budak malas nak sebut nama aku panjang-panjang macam debot.. jangan ingat kami lesbian ye.. even, budak koperasi (sebab dulu aku bertugas sebagai ahli lembaga koperasi) pun panggil aku b.. sampai ade sekali tu fahmi panggil aku b, marina pandang pelik.. sampai last nye, marina pun pangil aku b jugak.. rabie tu tak cukup pendek kot  bagi diorang.. haha..

budak-budak maktab..
koperasi
kami ahli lembaga koperasi!
yeah, rindu maktab jugak.. dan koperasi.. tak lupe juga pada makanan free.. ngee.. giler la kamu.. makan je ingat.. dan junior-junior juga.. di sana lah, tempat aku menjadi dewasa.. eh, dewasa la pula? haha..
harap-harap dapat jumpa mereka-mereka lagi.. miss them so much! banyak sangat kenangan la kot..

btw, tadi dah bosan-bosan.. aku pun belek-belek pic dinner.. dan buka paint.. inilah hasilnye..


yeah! ini dia..
p/s: bila nak cuti? lari dari segala masalah.. whoa! lari je kamu tau.. haila.. rindu korang la giler!! eh, final dah nak dekat.. good luck!

No comments: