Friday, April 8, 2011

penat dalam dan luar.. haha

assalamualaikum..
( kalau tak sanggup nak dengar aku merapu tak yah baca sampai habes..)

yeah, memang penat bila keluar sampai balik waktu malam.. maaf, mak.. yeah.. seriously, dah serik rasenya nak keluar lagi.. haila.. macam-macam dah jadi.. bila fikir-fikir balik, terasa amat bodoh sebenarnya.. malu pun ye jugak..ee.. tolong la..

kadang-kadang bila dah bagi peluang kedua, dan dia ulang lagi.. probability untuk dia ulang kesilapan yang sama adalah amat tinggi... sumpah, aku rasa nak lari dari semua nie.. can i dump him? ceh~ speaking.. ntah betul ntah tidak.. layan.. maaf..

kadang-kadang kita jumpa orang yang salah.. supaya bila kita jumpa orang yang betul, kita akan hargainya sepenuh hati.. eh? aku ke yang cakap begini? sungguh macam bukan rabiatul.. memang bukan.. haila.. yeah, love can be addicted.. sometimes it can be as sweet as honey, but remember love can be poison which can lead to fatal! whoa! serious giler.. tak boleh bla..

huargh!! apa patut aku buat nieyh? hell, shit! maaf.. mcarut. ingat aku baik sangat ke tak pandai mencarut? maaf.. huh~ *sigh...somebody save me from this awkward situation.. benci giler la..knape complicated sangat hidup aku nieyh? eh, aku yang buat dia complicated.. okay, ni ade satu quote..Dr. Yusof al-Qardhawi berkata: “Cinta akan mencari manusia. Tetapi manusia jangan mencari cinta.”

p/s: maaf.. kepala aku tengah bengong.. again, kalau tak sanggup nak dengar aku merapu tak yah baca sampai habes.. maaf.. hati aku dah penat..

No comments: