Tuesday, September 13, 2011

p.e.n.a.t

assalamualaikum..

 pertama sekali entry nie nak cakap tak berkaitan antara yang hidup dengan yang mati walaupun sebenarnye berkaitan.. =.="

okay.. semua orang tau sekarang dah dekat final dan ade presentation dan semua benda-benda yang amat memeningkan kepala.. so, semua orang stress kan.. so, jangan ar amik hati sangat atas apa yang berlaku kay.. yeah, kadang-kadang aku mengaku aku boleh jadi pentingkan diri sendiri tanpa aku sedar, dan aku tau tu kelemahan aku.. walaupun aku tak bermaksud nak macam tu.. so, aku nak mintak maaf kalau perlakuan atau percakapan aku ada menyinggung mana-mana pihak.. dan kalau tak puas hati tu, tolong cakap depan aku boleh tak? jangan nak bisik-bisik kat belakang.. sampai bila aku yang serba kureng nie nak berubah kalau korang tak tegur aku kan? aku cuma harapkan kawan-kawan je yang dapat tegur aku..

dan satu lagi.. tolong ar jangan anggap aku nie pandai.. dah banyak kali dah.. "ala kau nie pandai.. tak study pun boleh dapat 'A'." ayat-ayat yang seumpama macam nie, aku rasa macam nak belasah je sapa yang cakap.. tapi senyum lagi ar.. meh sini aku cakap, kalau ar aku nie pandai sangat, tak payah nak study, tak da maknanya aku ada kat sini.. kalau aku nie pandai sangat tak da makna nya ar aku dismiss asasi.. tolong ar.. aku sedar sapa aku.. dan kalau aku kata aku tak tau tu, memang aku betul-betul tak tau.. bukan bermaksud aku sombong kay.. owh ye, aku memang pakar dalam menembak ketika exam..

okay, lagi sekali aku nak mintak maaf kalau entry kali nie menyinggung mana-mana pihak.. aku cuma nak releasse tension je.. haha.. seriously, tak da kaitan dengan sapa-sapa kay..

p/s: aku tau aku memang jahat..

4 comments:

Unknown said...

hoho.. nampak serius entri kali nih.!!

rabiatuladawiyah said...

dah lama tak update kan.. sekali update, meletup ar.. haha..

Unknown said...

I need Rabiatuladawiyah Ismail b4 this. I mean, bila tgk ko.. aku rasa cam ko dh diff. dr 1st sem.. Maybe tu just mata aku kot.. whatever~ huhu :)

rabiatuladawiyah said...

cuba bg perubahan yang ketara yang kau nampak.. so, that i can change.. i want to change!!!