Tuesday, November 22, 2011

new sem..

assalamualaikum...

hye, saya Rabiatuladawiyah, QS part 3..  okay.. tak sangka dah part 3.. macam sekejap je masa berlalu.. jap, time mula-mula cuti sem hari tu ada la rasa bosan yang amat sampai mati kutu tak tau nak buat ape.. time tu la rasa macam cepatkanlah habis cuti nie.. hohoho.. giler.. sekarang baru sehari mula kelas rasa macam.. huargh! malasnya.. =.=" bila habis cuti. mesti cerita pasal result, roomate baru, bilik baru, kelas baru kan.... ngeh3...

dia risau saya sedih sbb pointer..
caring kan dia?
result.. amat menduka citakan.. walaupun aku rasa ada yang lebih berduka.. memang ramai yang lebih berduka kerana ramai yang jatuh menjunam..erk? okay.. tapi disebabkan pointer yang jatuh menjunam tu, terpaksa ar naik ke langit untuk beradu.. maksudnya di sini, bila pointer okay.. tak yah payah susah nak daki tangga.. bila pointer jatuh dapat la bilik kat puncak langit nuu ha.. hiperbola je lebih.. tapi amat bertuah bagi sektor A kerana mereka kekal di dalam kamar beradu mereka untuk selama-lamanya.. eh, tak! untuk sem ini.. sekian..

roomate saya agak satu kepala dengan saya.. dan dia lebih macam kawan lama saya, zurina.. whoa! tapi roomate saya minat hlovate! *.* muka teruja..  dan roomate saya minat korea.. =.=" senang je bila jumpa lala.. bila diorang dah bercerita pasal korea... okay, saya angkat kain putih! tak faham.. haha.. btw, lala nie kawan baik saya yang sedang menumpang di sini.. lala bukan paratism ye.. tapi hubungan kami lebih kepada mutualism.. =) hehe.. apekah?

kelas baru? ceh.. tak de la baru sangat.. still tengok14 muka diorg tu.. maybe ade repeaters kot.. tapi tak jumpa lagi.. dan baru jumpa 2 lecturer.. lecturer math logic.. miss syeeda! yeah! tapi rasa awkward bila jumpa dia balik.. maybe sebab dah add dia kat muka buku kot.. adoi.. tapi lecturer bel kiteorang.. err.. nama tidak boleh dinyatakan.. amat-amat tak best ye... apa la nasib dengan bel kiteorang nie.. roomate cerita dia tak best dan lau boleh baik tukar lecturer.. dia pilih kasih.. dia suka lelaki.. okay.. kelas kiteorang ada 4 orang je lelaki.. kau jangan berebut dengan aku wahai lecturer ku sayang.. #tiba-tiba

dan blog ini diupdate kerana ada seorang rakan blogger merangkap classmate sendiri tidak habis-habis tanya kenapa tak update blog..(baru tanya sekali sebenarnya) dan baru perasan dah lebih sebulan tak update blog.. kalau baby tu dalam sebulan agak-agaknya mesti dah besar.. baby dalam babymaker tu la.. application kat facebook.. hehe...

kalau kita rasa kita tak nak beribadat dengan Allah sebab takut riak dengan manusia.. sebenarnya kita riak dengan Allah..
"fake it until we make it"
-Hlovate, Contengan Jalanan..


p/s : entry ditaip pada waktu pagi.. maybe penulis dalam keadaan agak mamai.. maaf kalau tersalah taip atau  terhiperbola.. hehe.. sekian..


No comments: