Saturday, August 4, 2012

Segmen Blog | follower + traffic UP

assalamualaikum..
tetiba hari nie rajin nak join segment nie..
(ada hadiah tak kalau join?)




  • Harus/Wajib ada Blog [kalau tak camne nak join]
    * sekarang nie korang tengah buka blog aku la.. =.="
  • Sunat/Harus follow blog aku [blink blink]
    *dah lama dah aku follow
  • Kalau rajin 'LIKE' page aku [kesian takde org like, HAHA]
    *dah lama dah aku like page kau
  • Buat entry pendek tentang segmen ni, postkan tajuk seperti yang tertera diatas [entry haruslah lebih daripada 1 perkataan]
    *this is the entry.. kalau kau rasa entry nie kurang dari 1 perkataan aku tak tau ar.. >.<"
  • Letakkan aku punya ala-ala banner tu kat post korang [jangan lupa letak link blog aku kat banner tu]
    *done!
  • Menggedikkan diri anda untuk tag blogger lain [sukahati]
    aku tag. [dia] haha..
  • Finish
    *yup, i'm done!


    p/s: hari nie hari yang penat sebab asyik tidur dan tidur dan tidur..
    btw, owner segmen nie punya blog tak boleh nak right-click.. bersusah payah aku print screen banner tu.. aduhai..

1 comment:

Unknown said...

ahahahaa.. HADIAH TAKDE!printscreen? perlu ke? tahniah laa sbb ko siapkan juga entry nih..=))