Sunday, September 2, 2012

segamat

assalamualaikum..

hai ho let's go..
erk.. actually entry nie nak cerita pasal pertemuan antara dua insan yang dah lama tak bertemu.. *terharu* haha.. actually jumpa dengan debot.. kawan mase kat maktab dulu.. dulu time kat maktab, aku ramai je member dari segamat.. macam ada jodoh plak kan, last-last aku belajar kat segamat jugak..
dari atas kiri: muar-segamat-segamat-muar
roomate form 5
nampak macam muda-muda kan semua? 

so,
nak dijadikan cerita.. hari tu debot call aku.. prank call.. kurang ajar punya member.. kenekan aku bulat-bulat.. adoi.. then. dia ajak kiteorang jumpe sebab hujung minggu nie dia balik segamat.. actually dia nie uitm jengka.. n rumah kat segamat..

1 September 2012
seperti yang dirancangkan, kiteorang jumpe.. tapi lambat sikit ar dari masa yang ditetapkan.. heee.. kiteorang round-round satu One Segamat, window shopping n jelajah sekali UO... (hint: UO=Untung Orang ramai) bila perut dah berkeroncong, gi la beli donut.. tau kan kat mana ada jual donut kat OS nie? then, disebabkan aku ada benda nak cari dan dia pun ada benda nak cari, so kiteorang gi billion.. hohoho.. lepas tu, gi raya rumah dia.. cerita-cerita, makan-makan, borak-borak, main kucing dia, and tido.. well, kiteorang memang tak boleh percaya sangat bab tido nie.. last-last aku terbangun ada 6 misscall dari mak.. =.=" told ya. kiteorang terlajak. haha.. lawak betei! n then kelam-kabut nak balik.. abang dia hantar sampai terminal, n then jumpa mak..

okay, first sekali nak cakap thanks kat debot n family dia..
second, aku rindu kawan-kawan aku..
yea, aku rindu kawan-kawan aku dari tadika sampai ar aku dah masuk u nie..
aku still ingat kawan aku yang kat tadika tapi kalau muka diorg sama lagi la.. =.="
third, bak kata cikgu shahrali, "bila kita dah besar ke dah kerja ke, kawan-kawan yang kita akan cari ialah kawan-kawan time kita hadapi SPM." dan aku rasa, ada betulnya.. aku rindu maktab.
aku rindu mereka..
hu ha hu ha bersama-sama
menangis dan ketawa bersama :')
dan aku rindu mereka
belajar bersama
dan gila-gila dalam kelas bersama
=.="
sekian..


No comments: