Monday, January 11, 2010

penGalAmaN di sEgArMaT...

famili aku jrg g jln2 sbb ayh aku x suke..
penat katenye..
tp mak ak plak lain cerite..
pantang gi jln2.. shoping no 1..
then smalam g sgamat.. 1 jam r umah aku..
sbb kwn mak nye adik kawen...
kiteorg pon g la jln2 skali kt bandar segamat..
yg aku takut tserempak ngan budak2 skola lame aku dulu..
nasib baik la tak..
then bile dh pnat jln2(x beli ape2 pon kecuali kasut rm10)
kiteorg g umah makcik aku..
dia ade kebun..
so byk la buah kiteorg mkn..
dukong,langsat,rambutan durian, manggis n mcm2 lg la..
bwk la balik umah sikit..
sbb dh pnat sgt..
hari plak panas terik..
jalan plak byk selekoh..
aku tido..
sampai mak aku singgah tangkak pon
aku x tau ape mende yg dibeli..
tp mmg penat n best la..
x sngke segamat besar jugak ek??
hehe

No comments: