Thursday, January 14, 2010

tangkak driving centre AGAIN!!



pergh..
cam tak caya plak aku bley lulus...
bukannye aku baca buku sgt pon..
nasib baik komputer sane rosak jap..
smentara mnunggu bley la baca sikit2..
kbetuln yg aku bace semua kluar..
then aku dpt 47/50..
bangga sey..
tp nasib baik mujian warna tu aku btul..
sbb aku nie rabun sikit..
tp mls nk wat cermin mata lagi..
so aku pon main agak2 je la beberape soalan tu..
nasib baik betul..
haha
then,
yg paling aku terkejut
uncle tu pon terkejut gak
bile dia check aku wat 50 soalan tu
dlm mase 16 minit je..
aku igtkn dh lambat..
so pecut je la..
bile perasan ade mase lg..
aku pon check la balik 10 soalan terakhir..
agak2 dh bosan aku submit je la...
x sangke gile la boleh lulus..
then 23hb nie aku kene start belajar bwk kerete..
takut sey..
x tau la nanti camne..
sbb aku lmah bab2 amali nie...
hancur kot..
doakan aku ye..

No comments: