Thursday, March 25, 2010

doRaEmoN??




kenape mesti doraemon??
sbb sejak akhir2 nie..

bile aku chat2 utk saje wat lawak..
atau nk menceriakn suasana..
aku kan ckp kt diorg aku nk mintak tolong doraemon..
maybe it's sound childish..
tp kn best klu ade doraemon..
dia ade byk barang kt poket dia..
walaupon poket dia tu kecik je..
haha..

itulah fenomena doraemon..
bdak2 kecik  pon nk doraemon kn?
termasuklah aku..
ade lg gambar aku mase kecik2 peluk doraemon..
tp doraemon tu x bley gerak la..
tibe2 klu wujud doraemon kt dunia,
ish, bley pengsan kot..

huhu..
tapi kite kene igt...
semuanye adalah ketentuan Allah..
semuanye tak mustahil terjadi..
kun fayakun~

sbnarnye aku dh jadi gile ngn doraemon
sbb aku nk undokn mase..
kembali ke zaman kecik2 dulu.
mase skola2...
even 2 entry sblom nie pon psl skola..
tp semua tu hanye angan2 semata..
angan2 bdak yg kurang matang di mata ibunye..
haha..
mmg pon...
mende tu kan berlaku pon..
masa itu emas!!
baru aku paham yg kt ats nie..
huh~
demi masa~
sensungguhnya manusia berada dalam kerugian~
melainkan yg beriman dan yg beramal soleh~
lalala~
**lagu raihan berdasarkan surah al 'asr, demi masa!**


ermm..
di kesempatan ini ingin mengucapkan 
SELAMAT HARI LAHIR 
kpd makcik ku, mek kt putrajaya..
n cousin ku, sofea kt muar..


p/s: 
-byk idea nk tulis tp malas..
haha.. x pe la..
n sorry guys, aku x dpt nk lepak ngn korang ptg nie..
:(


x tau ar nape aku minat lagu nie..

walau hanye sekeping gambar,
tp ianye sekeping gambar yg penuh erti~~
 dan lagi..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini



No comments: