Thursday, March 25, 2010

sMjK pEi HwA!!


asyik2 ckp psl maktab je..
tuko plak psl skola yg 1 nie..
best ape kt skola nie..
dgn cikgu yg btol2 caring..
slalu sgt report kt mak aku..
mentang2 mak aku ptr(kerani) kt situ..
huh..
tp skola nie pon ade myimpan memori sendiri..
terutame skali mase aku tension giler mase f4..

sbb semua owg shock aku excellent pmr..
so semua pandang tinggi kat aku..
**cikgu2 la**
then aku msuk sc1..
x pernah mimpi pon nk msuk sc1!!
tibe2 je dpt kelas nie kn..
tp yg  pling teruknye...

bile ujian bulanan pertama!!!!!!
aku failed addmath n biology..
sumpah cikgu addmath mase tu,
suara dia aku x dgar lansung!!
**duk blakng skali**
tambah lg mase tu aku br discover
mate aku x nampak ape2 kt
papan hitam kt dpan tu!!
biology plak??
aku pon x sure nape..
tp sjak tu aku kate bio susah..
n sejak tu aku x suke bio..
mase spm je buat2 suke..
kejam tol!!

dan 1 lagi..
aku belajar physics ngn mrFoo!!
huh!
semua tkut ngn dia..
dlm lab je semua senyap!!
tp aku suke cara dia ajar..
paham semua..
dia plak pandai becerita..
mmg bes ar!!
tp ade one big problem!!
kene hantar homeork tepat2 pd mase!!
n aku plak mls nk wat homework..
amik kau!
hantar lambat~
lari 3 pusingan padang!!
bkan sekali aku kene..
dua kali tau..
best tu~
mkin kurus aku nie..
tp nasib baik mak aku x tau..
fuh~~

tp kan memori terindah mase form 3!!
aku, teha, izzati, syafiqah, hariz ngn zul!!
mmg giler ar..
main2 je..
malah kiteorg wat jahat!!!
shhh~
x nak aku cerite..
aku dh bertaubat dah..
kat maktab aku x buat pon..
x masal2 kene tangkap tiru,
jdm plak..
**ops terlepas**
diam2 sudah...
tp kiteorg mmg rapat ar..
waktu rehat je mesti mkn tmpat yg same..
kt tepi bilik tayangan..
ieqa ar suke sgt duk ats rak kasut..
sampai bengkok!!
tp mmg dh bengkok sbnarnye..

kadang2 bile tgh2 mkn tu..
tdgar lagu INDAH LELAPKU..
nyayian Izwan Pilus..
best kot..
jrg dgr lagu kt skola..
bile dgar balik lagu tu
aku terigt korang..
a'ah, lagi sorang..
Zaid!!!
dh lame gile x nampak dia..
huh..
cukup ar kan psl Pei Hwa~
tp aku pling rindu pas PMR tu..
ade je mende yg kite buat..
ahaha..
ntah ape2 ntah..

dan lg satu...
Tee Xin Er!!!
antara bdak chinese yg pling rpt ngn aku..
dh agk lost contact ngn dia..
2 thun x jumpe.
huhu.. rindu kot..

insyaAllah ukhuwah kite akn berkekalan..
skali lgi aku ign m'capub'kn muka2 kamu yg ciut-miut..
jgn marah..


<< zul



<< izzati



<< teha 






n nie lagu dr zul..
dia yg suro dgar..






p/s: mane le ieqa, hariz ngn zaid..
ape khabo korang??

No comments: