Friday, March 5, 2010

tag??

hmm..
aku tlh ditag??
0leh maisarah..
first time aku ditag sjak start terjebak
dlam dunia bloging nie..
haha..
actually x tau lansung psl tag nie..
yeah i'm still baby in this world of blogger..
x lame pas tu,
aku discover sendiri..
ape2pon jom la..
balon je la~






1) adakah anda rasa anda HOT?
nope.. biase je..
2)upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!


3) cerita pasal gambar wallpaper itu
tenang n cool.. love nature!!

4) bila kali terakhir anda makan pizza ?
minggu lepas, itupon pakcik yg belanja..

5) lagu terakhir yang anda dengar
friends forever

by; vitamin C
nie ar lagu batch aku!!

6) selain nama sendiri , anda di panggil apa ?

-along
-rabie
-rabia
-bitul
-atul
-bia
*yg nie byk sgt, malas nk list


7) tag lagi 8orang
-adi
-nooraini lai~~


8) siapakah orang num1 bagi anda ?
satu maktab ngn aku..


9)katakan sesuatu bagi orang no.5
asalamualaikum!!


10) no.3 ada hubungan dengan siapa?
x tau..


11) bagaimana pula dengan no.4
pon x tau..


12) pesanan kepada orang no.6
gudluck ye!! with ur job n result!!


13) kata2 cinta untuk orang no.2
erk??  aku x tau.. 


14) adakah no.7 dan no.8 mempunyai persamaan?
dua2 girls!!


15) Berikan 5 perkara yg anda tau tentang org yg mengtag anda
-name dia maisarah
-name ayah dia same ngn ayah aku
-kami sebaya
-tgh tunggu result spm
-have a blog!! (x tau nk tulis ape lg..)


16) persamaan antara KAMBING dan LEMBU?
dua2 mkn rumput??


17) perasaan anda wat tag ni?
xcited sbb x pernah di'tag'..haha..
first experience!!
thanks maisara!!


18) adakah anda tau si razman itu sengal?
razman?? cam pernah dgar... tp x knal..


19) a)GAY or b)LESS
dua2 tak!!! aku biase je..

p/s: penat gak wat tag nie..
even just kat depan pc je..
n sowie la sesape yg x suke ditag tu..
this is just for fun!!

No comments: