Thursday, March 4, 2010

tHanKs!!!

hmm..
aku dah lulus test JPJ setelah amik 2 kali!!
hahaha..
alhamdullilah..
disebabkn test nie,
aku bernazar..
first time kot..
nk lulus sgt..
x pe lah..

okay
kat entry nie just nk ucap;
TERIMA KASIH 
kpd tenaga pengajar yg telah mengajar aku:

-HENRY, ketua pengajar, pernah sejam je dia ajar aku..
dia yg antar ngn amik aku kat umah~
-ROSMAN, cikgu rosman, first time aku drive ngn dia..
pernah sekali je belajar ngn dia.. funny!!
-SARINA, cikgu sarina.. first time 0n the road ngn dia..
asyik kene marah je.. tp okay la.. i accept it!
-ZAMZAM, cikgu zam.. seorg yg byk ckp tp detail gile!!!
makes me perfect.. haha.. tp skali je blajar ngn dia..
-CIK ATAN.. aku pon x pernah tau sblom nie name dia..
asyik kene marah je ngn dia.. 2 kali on the road ngn dia..
-GANNESAN. chinese look but india.. can speak chinese too!!
haha.. baik giler, pling friendly.. n aku wat QTI ngn dia.. (tp x mcm test pon)
- n sorang lagi cikgu.. aku xtau ar name dia..chinese..
pernah skali je on the road ngn dia..
-CIK MAT jugak.. dia yg jaga kt tapak.. marah aku dr jauh je..
bagus ar.. dia jugak yg arrange turn kiteorg wat parking or jalanraya..
-x lupe kpd semua tenaga pengajar di TANGKAK DRIVING CENTRE!!
yg byk amik berat psl kami semua.. penat kn keje korang??
ajar kiteorg sampai paham..
.......................
......
........
.................  
...............
......................
..................
.........
................
.........................
.........
tapi kat entry nie nk crite jugak psl tadi..
1.pasal teman2 se'test'ku..

aku pon terkejut cammane la aku bley lulus nie..
ceritanye bmula begini~
mase tunggu turn..
aku jumpe bdak2 yg sbaya aku..
n yg pling best semua otak giler2..
kiteorg asyik berb0rak n ketawa je..
nk ilangkn rase nervous..
even kiteorg x tau name masing pon..
dh nk balik br tau..
itupon sbb x nak lost contact..
(kononnye)
siap mintak no phone lg..
hahaha..

n0 aku 64..
ziqa 65..
tasya 66..
ziqa ade lg sorang kwn no 72.
tasya knal lg sorang calon, senior dia...
n aku alone je la..
tasya nie, mmg peramah gile..
n x bley senyap!!
bile dia nervous lg la..
entah ape2 yg dia bisingkn sorang2..
tp dia je la yg ade no aku ngn ziqa..
haha..

yg bestnye..
kami ber5 lulus setelah amik 2 kali..
b4 nie aku cume knal ziqa ngn kwn dia je..
rupe2nye kami ber5 amik jpj test pd 25hb ari tu..
hari yg same..
tp aku x prasan tasya pon..
;D

2.nie masuk cerite psl test pulak..

mase first2 dpt kete,
aku wat ape yg mak aku suro..
bace bismillah n selawat..
then naik bukit..
takut gak jadi cam ari tu, terund0..
tp balon je la..
then aku wat cam biasa..
yes! lepas..
itupon handbrake still problem..
kt parking,
aku takut gak terlanggar tiang
cam slalu aku wat..
tp huh!
selamat..
okay tiga penjuru pulak!
jgn la kantoi kat sini..
latihan sblom nie mmg lemah 3 penjuru pon
mati2 aku igt nk terlanggar tiang..
tp bile masuk dh okay..
btul2 fit punye..
aku rase dh okay dah..

masalah utama ialah:
kete tu punye clash,
x bley lepas sikit sgt,
klu x, tak jalan~~



p/s:
- adi, special utk kau,
GOODLUCK!!
aku tau kau boleh wat punye!!
-hmm.. skrang nie bley risau psl result plak..
lg satu kerisauan yg menyeksakan..

No comments: