Friday, April 30, 2010

friEndshiP.. lala~

assalamualaikum..
 dear diary,





hmm.. tertibe rase terpukul nk tulis psl persahabatan.. mmg sukar utk diungkapkn dgn kata2.. ntahlah.. setiap orang ade definisi sendiri menilai persahabatan.. slalu sgt tbace mende nie tp x igt kat mane.

'' selemah-lemah manusia ialah manusia yang tak pandai mencari sahabat, namun manusia yang lebih lemah dari tu ialah manusia yang telah mempersia-siakan sahabat yang dicari.."



x tau nk kategorikn kata2 nie dlm ape.. x igt lansung dah..dah tu la kot.. tapi bagi aku ar.. persahabatan nie ade macam2 jenis.. ade yang sekadar mencari populariti.. ada yang sekadar mengisi masa lapang. x lupe jugak untuk mase senang2 je.. dengan itu, aku gelar mereka, kawan.. sahabat dan kawan lain maksudnya.. nampak serupa tp x sama.. mana kawan bile kite perlukan?? mana kawan bile kite sedih?? mana kawan bile kite susah?? tapi sahabat yang sejati akan sentiasa di sisi.. menemani kita walau apa jua keadaan.. huh??? sahabat.. susah betul nak cari.. bkan senang2 je mcm nk cari ikan kt psr.. tp sahabat nie susah jgak nk detect.. di kalangan kawan2 kite mcm kite hepi2.. mcm mane nk knal sahabat.. di saat kite sedih... tp itu pon ade kawan yg mase tu pura2 jadi sahabat.. adush.. aku pernah kene.. sakit tol...

klu nk cari kawan yg cantik??
sorry that's not me..
klu nk cari kawan yg pandai??
that's not me..
klu nk cari sahabat..
mungkin aku boleh kot..


Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

quote yg best!!


sebab aku x secantik mane.. aku x sepandai mane.. i'm not perfect.. and nobody perfect! huh? bab2 berkawan nie maybe aku x amik pusing sgt.. tp klu suro janji  ngn aku ''best fwenz 4eva''... tu aku takut sikit. sbb dh janji ngn someone mcm tu, kire byk kali la jgak.. tetribe je trust tu hilang.. n kate2 tinggal kate2.. huh? susah betul hidup kat dunia nie.. tak boleh nk puaskan hati semua owg.. huh?


tapi kt entry nie jgak..
aku nk congratz diri sendiri sbb dh dilantik jadi admin..
first2 tgok sorang2 member jd admin rase jelous tu mmg ade.. tp bile kene lantik.. wa~ giler ar.. besar tanggungjwb tu.. dh la aku  x pernah jd admin.. bak kata emir, ''bile owg yg x pernah jd admin, jadi admin..'' dlm status tbaru dia.. hahaha.. aku terover excited kot.. anyway thanks to faqih again.. dh brape ribu kali aku ckp thanks x tau ar.. tp aku still belajar cmne nk jadi admin yg baik. cewah.. poyo!!.. okay nie group yg mmg aktif giler, yg mmg aku slalu lpak, yg aku rase da best group eva wat mase nie..
lepasan spm 2009
gare2 gambar nie aku jadi admin..
hehe..

p/s: pade sesape yg aktif blog, join ar GENG BLOGGER.. n thanks to sesiape yg bace blog aku sjak aku knal ngn geng blogger nie.. ape2 pon.. nk jgak promote blog member aku.. ngee~  still baru but n0t bad.. best bace!! nie BLOG DIA.... nk promote je.. ^_^ entry nie punye ayt, aku taram je.. hehe..

 n video utk sahabt2 n kawan2 skalian..
TEMAN SEJATI..






No comments: