Friday, May 7, 2010

liketism, walltism n meraputism..

assalamualaikum..
 dear diary,

sejak dua menjak nie mmg malas giler nk update blog walaupon ade banyak ceriter nak share.. nie semua gara-gara facebook.. bila dah bukak dan jumpe geng2 facebook, tak boleh nak buat ape, kecuali facebook je... bile bukak blogger pon susah nak pikir ayat untuk tulis.. tak pe sekarang nie waktu pagi, confirm diorang tido.. boleh ar mengupdate blog nie..

dalam entry2 sebelum nie, ade aku nyatakan pasal group yang aku join and dapat kawan2 kat situ.. sekali lagi aku nyatakan nama group tu, LEPASAN SPM 2009.. ngee~ meh sini aku cerite sejarah aku kenal group nie..

mula2 aku di invite oleh kawan aku.. x igt sape ntah yg invite aku.. then aku tgok2 ar group tu.. bagus byk info-info utk kami semua.. then bila dh selalu on9 macam2 ar yang jumpa.. jumpa plak bdak2 yg bley dilepak bersama.. haha.. x igt mase tu sape yg rajin lepak ngn aku tp yg pasti lin's, fat, mazrul, zunina pon ade.. ahaha. sejak zaman belum dpt result sampai sekarang tu ar port aku lepak setiap kali on9.. n bdak2 nie pon okay je.. ahaha..

okay sekarang dh lain sikit.. aku jumpe bebudak yg sengals square.. aahaha.. bley join satu kepala.. ahaha.. n ade macam2 virus yg mereka wujukan seperti meraputism, walltism, liketism and macam2 lagi.. and of course aku terjangkit sekali.. ahaha..

dengan suka citanya aku ingin memperkenalkn mereka!!!
ahaha


1.Gula-Gula 很甜 

2.'Ali Rahman'

3.Armi Arfizi

4.Dean サスケ

5. Mohammad Najmi Abd Latif

6. Riezale M Shaiful

7. Wan Mohd Azizi

8. Noor Kipli

''inbox no fon korg kt aku,k?aku arap sgt2,frenship kite x stakat merapu,mengelike,mengeWALL POST kt fb jer,at least ade sedikit kasih syg korg sbg shbt utk sesama kita:)amik no aku,kalo korg xnak bg.last but not least,aku syukur sgt2 sbb knal korg sume:)''

atas nie kata2 gula2.. x tipu.. hmm.. tapi betul gak.. mmg aku berharap sgt mende nie berkekalan.. well, jumpe rakan sebaya yg boleh masuk.. ahha.. i heart you, korang!! walaupon kite berjumpa n melepak sekadar di alam maya, tapi aku rasa cam dah jadi kawan lama.. kate2 ditujukan utk semua kecuali rms sbb aku pernah jumpe dia.. ahaha..

cube tgok bukti betapa rapatnye kami:











1.Gula-Gula 很甜  aku ingin meniduri mata,sudah tidak tahan lagi.ATENSION utk budak2 poyo n sengal Mohammad Najmi Abd Latif, Dean サスケ 'Ali Rahman' Rabiatuladawiyah Ismail Armi ArfiziRiezale M Shaiful,tlg jgn buat tidurku tidak lena! huhu .sure 100% yg noti aku penuh pg sok.


2.Wan Mohd Azizi  Gula-Gula 很甜'Ali Rahman' ,Rabiatuladawiyah IsmailNoor Kipli kmana menghilang???

3. Rabiatuladawiyah Ismail 'Ali Rahman'Gula-Gula 很甜, Noor Kipli and Riezale M Shaiful... thanks memenuhkn n0ti aku ngn komen2 korang..

4. Armi Arfizi Rase nak mean guli je ngan korang nih: Rabiatuladawiyah Ismail,Dean サスケ,'Ali Rahman',Gula-Gula 很甜,Noor Kipli,Riezale M Shaiful .... ahli LIKETISM wehhh.... cak2





sebenarnye, byk lagi.. tapi malas ar nk letak sini... susah2.. byk keje nk kene buat.. x pe, nie pon dh cukup menjadi bukti kiteorg pernah melepak sesama... ahaha.. dan geng2 meraputism, walltism, n liketism nie bkan kami je.. ramai lagi.. tp aku begitu malas utk meletakkan di sini.. and top 8 nie la yg paling aktif..

sedihnye, kami terpakse berpisah walaupon x pernah berjumpa.. ahaha.. semua akn melanjutkn pelajaran masing2... aku harap2 kite akn keep in touch walau ape cara sekali pon..ahaha.. last but not least..  korang ar da best guys yg pernah aku lepak sesame.. hahaha.. walaupon aku sorang je gurlz klu x de noor, tp x rase kekok pon.. ape aku merepek nie?? tp korang best!!! love u all!! friendship kite lebih dr facebook.. insyaAllah.. 

p/s: selamat ke matrikulasi n ipta korang!! pas nie dh jrg lepak ngn korang.. how sad..;(
n penat aku mengedit post nie special utk korang tp ia ttp x mjadi spt yg aku inginkn..




No comments: