Wednesday, May 5, 2010

tetibe..

assalamualaikum..
 dear diary,

hmm.. entry kali nie pasal tetibe... tetibe ape, pon aku x sure la.. tapi yang pasti aku rase terpukul dengan satu hadis nie.. hadis nie aku jumpe kt page bdak yg add aku mase kt fb.. thanks to bdak nie ar..



Siapa yang dah terbaca hadith yang di bawah ini janganlah melupakannya selagi nadi anda berdetak dan jantung anda berdegup (sepanjang hayat anda).

Siapa yang ingin mengetahui kedudukannya di sisi Allah hendaklah dia mengamati bagaimana kedudukan Allah dalam dirinya. Sesungguhnya Allah menempatkan hambaNya dalam kedudukan sebagaimana dia
menempatkan kedudukan Allah pada dirinya.
(HR. Al Hakim)


then tetibe aku jumpe satu video.. video nie mnunjukkan sorang lelaki yg tgh solat.. x sure ar dia solat sunat ke ape.. tp selepas dia solat 2 rakaat.. dia berzikir.. then nyawa dia tercabut.. time tgh berzikir tu tibe2 dia jatuh sujud menyembah bumi.. yaAllah.. hanya Dia yang mempunyai kuasa utk sumua benda..kun fayakun.. tapi mintak maaf sesangat sbb x jumpe video tu utk diupload di sini.. tapi yg aku igt video tu menggunakan lagu don't delay pray.. actually tjuk dia pjg lagi.. tp tu yg aku igt.. hehe.. sowie..



nie lagu tu..


tetibe rase cam kerdil nye diri ini.. n rase cam aku nie jahat sgt je.. ntah la.. n rase cam hina sgt aku nie.. rase cam byk lagi kelemahan yg perlu aku baiki.. tp bersyukur sesgt sbb jumpe mende2 nie.. alhamdulillah..

n tetibe jgak lap nie suke sgt stuck2.. sabar je la... then tenet wat probs.. nie mesti gara2 facebook.. sesedap je aku salahkn facebook.. hehe.. tapi slh aku jgak.. slalu sgt seksa lap nie kerje lbih mase.. hehe.. kejam nye tuan..

p/s: sorry entry nie pendek sgt.. n klu aku tsalah ape2, tolong  beritahu sbb sejak kebelakangan nie slalu sgt salah taip.. lain yg dlm kpale, lain yg ditaip.. sorry sesgt.. sorry jgk kat sesiape yg ptut aku mintak maaf..

No comments: