Saturday, June 19, 2010

cebisan kenangan.. by AMAR

assalamualaikum..
 dear diary,

mesti smua org ade kenangn kan?? klu x de kenangn, mmg ade something wrong ar tu dgn pale otak dia.. so lagu ini aku tujukn kat sesape yg ade kenangn dgn aku.. cheewah.. hhaha.. especially utk bdak2 zaman skola ar.. korg dh byk tolong aku.. thanks..

Ukhuwah yang terbina persis sekuntum bunga
Meskipun kini kita terpisah demi kasihNya
Namun cebisan kenangan kita
Sentiasa bermain di bayangan mata
Dtik waktu yang berlalu
Menjadi memori kau dan aku

Sewaktu kita bersama
Saling setia menimba ilmu
Tanpa mengenal erti penat jemu
Ingatkah kau lagi

Kita bersama memijak onak duri
Di tanah gersang mengutip semangat suci
Kini segalanya tersurat
Dalam sanubari

Bersabarlah dengan ketentuanNya
Ada rahmat yang tersembunyi
Bertemu berpisa kerana Allah
Lumrah kehidupan insan beriman
Moga saat nan indah
Ku harap berulang lagi

p/s: bdak2 zaman skola aku mane tau blog aku.. haha.. x pe.. lagu nieyh special utk smua.. tata.. igt daku dlm doamu.. jiwang sungguh ayt aku pg nieyh. haish..

No comments: