Monday, June 21, 2010

template..

assalamualaikum..
 dear diary..

huhu.. ari nie first time balik hostel.. walaupon jap agi ade klas.. haish.. pnat sungguh.. n kali kedua aku daki tangge tu n0n stop.. wa~ hebat2.. smua gare2 nk tunjuk hebat kt bdak laki yg asyik pandang2 aku bile aku smgat nk daki tangge tu.. poyo ar korg.. mane taknye org nk cepat.. so jalan cepat ar.. then aku daki ar tangge tu cpat2.. n i'm alone.. wa~ so drpd mnakutkn diri jadi pandgn diorg aku pon cilok2 ar antare pompuan2 yg tgh daki tangge.. fuh~ pnat seyh.. tp maitain daki tangge..

wondering.. ape yg diorg pandang2?? tau ar tudung aku dh senget.. gare2 lambat bgun pagi tadi.. x smpat nk iron btol2.. ke diorg pelik sbb aku brani sgt daki tangge tu tanpe teman?? atau diorg knal aku?? ke aku makan tadi comot? argh!! malas nk pikir..

dah2. gi kt topik.. template aku psl buku.. sbb nk igtkn diri utk bace buku.. bile dh khayal berbloging.. tp aku addicted plak pd fb.. dah3. fb, jgan goda aku lagi.. n buku2 tu bkannye tande blog aku byk ilmu tau!!
okay2.. x smpat nk taip pjg2.. tata.. jap agi ade klas.. malasnye.. haish..

p/s: jgn bagi fb mnjadi sbb pointer aku rndah.. plizz...

No comments: