Tuesday, October 26, 2010

bajuku amat lawa=)

assalamualaikum..
 dear diary,

ahaha.. setelah sekian lame tak kluar rumah.. akhirnya, aku keluar!! yeah!! dan aku jumpe debot!! oh, debot!! how much i miss u!!! lala~ zurina lagi ar.. btahun kot tak jumpe.. ayat hiperbola sudah kluar.. tp sumpah klu aku jumpe minah tu, dah lame aku peluk dia!! argh!! td aku nmpak debot pon.. ouch! debot!!! mentang2 tak de pic dia.. argh!! i missing you.. bengong, kau br jumpe dia ar td.. lala~

mkn KFC.. then jalan2.. well, normal ar aku.. klu shopping.. tidak!!! aku rajin beli tapi takut nak pakai.. sebab. sebab.. segan.. haha.. total untuk baju rm20.. t-shirt, rm5.. ala-ala baju sejuk, rm15.. haha.. giler.. tapi bile aku nak pakai baju tu, aku pon tak tau.. mungkin dalam bilik je la jawabnye.. baju sejuk tu mungkin aku berani bawak keluar.. tapi t-shirt yg mcm budak kecik tu punye.. haish.. tu budak standard 5 tahun punye baju rasenye.. haha.. balon.. dalam bilik je kot.. erk, silapnye aku pergi beli baju macam debot.. eh, debot tu kecik.. baju budak 5 tahun memang sesuai.. tapi aku?? tidak!!! haha.. bukan nye orang marah, tapi hey, segan kot.. aku tak tahu ar macam mane mereka2 selesa pakai baju budak 5 tahun n baju yang tak cukup kain untuk gi jalan-jalan.. diorang tak rase ape-ape ke?? tak malu ke?? mungkin muke diorg dah tebal sangat dengan mekap smpai dah kebal dengan rase malu.. =.=" tapi betulla kawan aku cakap, aku tau beli je, tapi nak pakai.. err..err.. adekah peribahasa menang membeli, kalah memakai itu sesuai denganku? ahaha..


okay, stop it.. part yang aku paling suke ialah.. naik bas.. ahaha.. walaupon lame giler nak tunggu.. tapi.. best ape untuk naik bas.. amat-amat best.. first skali sebab udara.. haaa~ best2.. angin laju semacam je.. kalau nak angin lagi laju, pergilah merempit ye? tapi memang... kalau ade bau pon.. getaha beku tu ha.. sebagai cucu penoreh getah.. aku tak kesah.. dah lali pon.. ceh, bajet.. haha.. then, bas tu ade muzik yg tsendiri.. tak payah susah-susah nak cari drummer or whatever... best kan?? ahaks.. tak yah susah-susah nak turn on radio.. lalala~ i'm enjoying it.. baru naik bbrape kali boleh le cakap mcm tu.. ahaha.. tapi ape pon.. aku jumpe.. ahaha.. budak maktab!! salina~~ ops, ex-maktab... kami ex-maktab.. aku jumpe bdak KMJ ar of course.. kami dalam bas yang same.. eh, dia nampak happy bertemu denganku.. ahaha.. well, dia kirim salam kt piah.. =)

well, aku tak tahu menahu kenape.. tapi ade sesiape tak yang mampu membuatkan aku rase macam U tu betul-betul di hatiku?? ade tak?? astagfirul-Allah.. semuanye terletak pada diri kau sendiri, rabiatul.. YOU HOLD THE KEY... YOU!! YOURSELF.. ahaks.. i'm enjoying my holiday.. lala~  mane taknye makan tido makan tido je kejenye.. ahaha.. video-video di bawah nie, betul-betul buat aku menangis.. touching sangat.. haish.. i miss u guys!! nasib baik aku dah jumpe someone yang sekepale dengan aku kt U tu.. ngee~ i found you!! tapi.. tapi..hidupku kini.. haish.. make a new friend, rabia.. i wish u good luck in the second sem.. ahaha.. kate-kate peransang untuk diri sendiri..


akhir kata, sila tonton video di bawah.. entah brape kali aku post video2 nie sebagai entry aku.. =.="



<<723 views from youtube..



<<508 views from youtube..


p/s: zaman kanak2 ribena ku.. ahaha.. kesengalan jelas terasa.. lol.. btw, kenangan time tengok video nie ialah time annual dinner 09.. and at that time, ya ALLAH, aku pegang tangan dhina di waktu gelap dan membayangkan hari ini akan tibe, di mana kami akan berpisah.. ahaha.. sadis.. lagi 7 tahun insyaALLAH, i'll meet dhina.. zurina, teman menangis.. where are you?? debot, teman mguatkan semangat.. ahaha.. sengal.. keep talking.. even nak tunggu bas pon, banyak lagi untuk diceritekan.. ahaha.. satu je aku perasan, aku makin tak confident berdepan dengan orang.. hey, what wrong with you rabie?? or aku terlalu rindukan debot.. smapai susah nk bercerite.. ahaha.. whatever..

No comments: