Wednesday, October 27, 2010

sihat?

assalamualaikum..
 dear diary,

seperti biase aku bangun ter'amat' la awal pagi nieyh.. walaupon aku bencikan nye.. tapi inilah salah satu cara untuk aku kekal sihat.. cheewah.. ade orang hilangkan tension dengan rokok, arak dan yang paling teruk dadah. tapi aku lain.. tidur... ahaha.. fall in love with sleeping..

love to sleep

tapi yang tak bestnye pagi-pagi lagi je, mental aku dah tak sihat.. sebabnye malam tadi aku dah buat bende paling bodoh dalam hidup aku yang aku rasa hey, i won't repeat it again!!! NEVER!! sengal.. haha.. aku harap tu ar kali pertama dan kali terakhir aku buat.. walaupon aku rase, argh!! kurang ajar nye mamat!! sakit hati aku!!   ahaha..

kucing nie amt comel!!

yups, lain kali bile orang tanye aku sihat tak, aku nak jawab, TAK!! mental aku parah.. haha.. korang takut tak, bile ade orang bangun-bangun pagi je terus cakap sorang-sorang?? for sure takutkan??? HAHA.. so tolong biasakan diri anda ye.. tabiat nie sudah semakin susah untuk dibuang..

okay, aku nekad.. lepas nieyh, aku nak jadi beku.. aku tak kesah ape orang nak kata.. who cares?? let me be what i wanna be.. bluek!! i wanna be stronger.. yups, every minute i become stronger.. haha.. jangan marah aku kalau aku dah jadi feeling-less balik.. haha.. lantak ar.. aku pon nak protect diri aku gak!!

i just need to protect my heart bcoz it just too fragile right now=)

n thanks to my friends yang makin memenatkan perjalanan hidup aku.. aku dah penat ar weyh.. tolong ar.. kalau boleh aku nak berhenti je.. tapi aku takkan mudah mengaku kalah.. korang ingat aku lemah sangat ke? NO WAY!! i'm not!! "yaALLAH, tabahkan aku dalam mhadapi ujianMu.. Kurniakanlah kesejahteraan dan ketenangan untuk ku dan mereka di sekelilingku.. amin.. " btw, thanks to mereka-mereka yg sentiasa myokong aku.. tanpe korang siapalah aku..


hari nie.. aku rase penuh dengan kebencian.. " i hate you, i hate them, i hate it, i hate myself!!!!" nope, rabia, kau tengah sakit nieyh.. sakit dalaman hanya boleh dirawat dengan mengingati kepadaNya.. benci adelah penyakit hati.. yg tak mungkin boleh dirawat begitu sahaja.. but hey, I'M HOLDING THE KEY!! aha.. insyaALLAH, everything will be fine..=)

mental aku parah, so?

p/s: mental aku dah parah.. haha.. thanks to theotherkhairul and dunia sebelah zara kerana mbuatkan saya rase hepi di pagi ini.. hehe..

i'm so stupid..

No comments: