Friday, October 22, 2010

hp ku dirampas!!

assalamualaikum..

ini kesah hp ku dirampas!! haha.. aku suke sbnarnye.. sbb aku ade point nak attack adik aku.. agaga.. hp murah je.. ahaha..setelah hp pertamaku yg amt2 ku sayangi telah hilang, hp kedua pulak yg baru beberape hari guna telah masuk ke lubang jambam.. dan ini yang ketiga.. kene rampas!! dengan warden.. haha.. best3!! nasib baik murah punye.. ayah aku dah malas nak bagi yang mahal2.. kang lain pulak jadinya.. ceh.. tak pe.. bukannye aku gune hp sangat pon.. top up pon selalunye rm0.00.. haha.. tak de kepentingan sangat.. sebab aku pon tak tau nk mesej sape.. nak call sape... gune fb lagi mudah.. murah dan jimat.. =)

hp tu model lama.. nokia.. for sure kalau cari kat kedai sekarang dah tak de.. haha... betape klasiknye hp ku.. agaga.. tu kire one in a million gak la kan?? wa.. sayang hp ku.. satu je tak best.. tak boleh nak berposing ngn hp tu.. maklumlah.. hp murah.. ape2 pon ianye telah dirampas..

smua org kate, huh~ adik aku memang pandai.. dia bawak hp aku yg murah je untuk ke sekolah.. and aku tengah gune dia nye hp.. hp yg agk mahal  kot.. tu yg best.. jalan-jalan... then, snap, snap, snap! ngee~ n paling best, dah 2 kali aku jatuhkn hp dia.. well, perasan la jugak sbb ade calar2 tu.. tapi wat donno sudah.. aku pon tak prasan calar tu klu bukan adik aku yg cakap.. haha... bagi aku lantak la.. bukan aku nye hp pon.. =) jahatnye kakak.. hoho..

then, hey, adik aku balik hujung minggu nie.. tidak!! terpakse ku lepaskn internet.. tidak!! tak pe.. i'll miss u internet.. ceh, bajet mcm x de chance lansung nk gune je. agaga.. insyaALLAH nak gi jugak KMJ.. tapi nk lepak kat mane?? tak best la macam nieyh.. argh!! debot, i miss u so much!!! muahaha..<3 <3 <3..

p/s: mak aku pon suke klu hp aku yg kene rampas.. bukan hp adik aku.. agaga.. aku cume terkena virus jiwang yg telah disebarkn di fb okay? hehe... =) sowie, dh lame tak masukkn pic.. pemalas tol aku nieyh.. hehe

No comments: