Tuesday, November 9, 2010

lagha-lagha..

assalamualaikum..
 dear kamu,

di saat mencintaimu, it's imposible to be perfect two.. hanya padaMu ku bersujud yaAllah.. akan ku jumpe juga peganti dirinya suatu hari nanti.. ^__^ cinta yang sempurna ialah cinta pada Sang Pencipta..
what?
who?
when?
why?
how?



cukup 5W+1H di situ.. hehe.. MUET writing smakin hamper..yup, masih belum bersedia.. haish.. pemalas betul la kamu.. berubah la rabia.. haila..

okay.. kenyataan di atas.. err.. rahsia.. eh.. tidak2.. meh sini di ceritakan.. tajuk lagu tu kot.. hehe.. gile.. tapi disebabkan aku banyak mengonlinekan diri dan membuka blog2 mereka.. terjumpalah lagu-lagu yang semakin lame semakin aku addicted... haha.. tak kesah la.. tapi best.. ost2 pon best.. owh.. yuna, lagu yang dah lama aku minat.. sbb slow.. eerr.. haha.. keluar muzik-muzik malam tadi. cakap macam khusyuk je mata aku kat tv tu.. haha.. top 6 pon aku tak ingat sape.. ape-ape je la..

di saat mengelirukan diri dalam sesi pemilihan.. so layan mende-mende lagha macam nieyh.. hehe..


perfect two-auburn



imposible-shontelle



di saat aku mencintaimu-dadali



padamu aku bersujud-afgan



akan ku jumpa-azfar



cinta sempurna-yuna




p/s: suke letak macam nie daripada letak lagu kat blog sendiri.. haha.. klu aku tgok youtube memang dah terbiasa mencari video yang mempunyai lirik..btw, aku sedang berjinak-jinak dengan avenged sevenfold.. haha!

4 comments:

cintahati said...

suke lagu azfar..haha

ko pun dah dilamun sesuatu kah?hahahc

rabiatuladawiyah said...

owh.. tidak..
aku hanya dalam dilema..
dan hamper berada di dalam keadaan keputusasaan.. hehe..

cintahati said...

eh2...kenapa2..
jgn begitu..hidup cume sekali..

soo..kite kne enjoy dgn hidup kita..
ehehe..smg tenang n bhgia selalu okey.. (:

rabiatuladawiyah said...

trima kaseh aimi=)