Thursday, November 11, 2010

kenangan=)

assalamualaikum..
 dear diary,

 tiba-tiba terasa ingin terbang bebas seperti burung.. alangkah indahnya hidup jika dapat bebas.. tibe-tibe memori lama menerjah kembali.. haha. tapi kene ingat, yang semakin menjauh dari kite ialah masa lalu.. dan yang semakin mendekati kita ialah kematian.. erk.. betul la tu kan.. hehe..

pagi tadi sebelum subuh tibe-tibe terjumpa satu pic.. ah~

kt dalam stor.. shh!! haha
haha.. comel kan? ish3.. anak sape la tu.. hehe...perasan saje lebih.. uish.. kesengalan berganda di situ.. okay.. gambar ini.. hamper terlupa akan kewujudannya.. oohhh~!! kegilaan di koop.. owh.. ketahuilah koop ku yang terchenta.. aku amat merindui mu.. terutamanya makanan-makanan yang terdapat di dalamnya.. apatah lagi dengan AIR CINCAU & JELI KELAPA.. murah je kot~!! hampir tiap-tiap hari aku beli kalau ade stok.. haha..

koperasi.. chenta aku.. muahaha.. cik siti yang sporting.. suka-hati mak bapak kiteorang je nak lepak situ.. then kalau nak beli barang ape-ape boleh kirim cik siti.. macam seorang ALK nie.. asyik kirim top-up.. pernah sekali tu kirim beli phone!! haha.. giler tak kiteorang? ape-ape pun.. aku dan mereka-mereka yang terbabit sayang sangat koop tu.. tu port kiteorang lepak tanpa gangguan orang lain.. selalu sangat wat keje haram kt koop..

pernah sekali.. aku ingat lagi ayah marah aku.. sebab nya time form 5 aku sibuk sangat.. dengan koop lagi.. kelab HPA.. jualan amal islami lagi.. tapi bagi aku.. okay ape.. walaupon sibuk tapi itu erti kebahagian.. homework tak siap.. haha.. bahagia betul.. eh,eh.. aku buat homework jugak la.. tapi sebenarnya aku sibuk untuk hilangkan stress..

HPA best.. makan free~!! lala
Amal islami sedang memasak..=)
balik kepada koperasi.. time form 4 aku diajak oleh kak shalu.. hmm.. okay la.. then dengan ejad.. tapi ejad malas nak turun koop.. so aku antara budak form 4 yang rajin mecapubkan diri di situ.. harap maaf.. aku tak suke mencapubkan diri.. tapi ini semua tugas.. terPAKSE okay? nasib baik ade seorang nie, aneesa.. muahaha.. then dhina.. then mereka-mereka..


sebelum snap nie ade orang jual jeli kelapa tapi tak sesedap kat koop..
kelantan made=)
kemudian rombongan ke pantai timur.. ahh.. sweet wiper.. haha.. hanya kami yang berada dalam bas je faham.. kemudian jamuan makanan setiap tahun.. kalau boleh nak je aku makan semua.. haha.. kemudian dapat honorarium.. camne ntah nak eja.. whatever.. banyak sangat kenangan dalam setahun setengah kat Bakri.. ah.. missing them..

p/s: tak habis-habis aku bermain dengan memori.. =.=" okay.. kalau aku cakap, aku ade bf ade orang percaya tak??  lalala~

innocent

No comments: