Monday, November 8, 2010

menangis..

assalamualaikum.
 dear diary,


err.. senget plak tajuk kali nie..haha.. macam kepale yang tengah kusut nie jugak.. hari nie hari aku jatuh chenta~! sebab-sebab jatuh chenta pada hari ini:




1. aquarium yang selame ini bak dalam hutan amazon dah sejernih salju..
eh2.. transparent okay..cermin aquarium mestilah transparent.. baru nampak banyak ikan.. amat teruja.. nasib baik tak de lagi mangsa yang terkorban dalam kerja-kerja pemulihan tadi.. hehe..=.=  tapi walauape-ape pon dah dapat jumpe beberape tengkorak ikan yang terkorban akibat air yang telah tercemar di situ.. dah berapa bulan la tak ganti agaknya..


2. kembali bermaharajalela..
haha.. adik aku dah masuk ke 'gua'nya senula.. ops.. asrama.. tak de sape nak buli aku lagi.. maksud aku aku boleh ber-online secara tenang dan damai.. haha.. tanpe sebarang arahan.. dunia akhir zaman ke bile kakak yang takut dibuli oleh adiknye sendiri? 


comel kan? ahh.. sweet~ 
3. berjaya membuatkan adik aku tersentuh semalam..
maksudnya ialah.. aku telah berjaya membuat adik bongsu aku menangis!!  haha.. aku tak sengaja okay.. diorang yang marah dia atas kelalain dia.. sapa suruh hilangkan simkad aku.. cari bala sendiri.. btw, aku tak marah kamu la der.. kamu yang nangis sebelum kene marah.. sibuk je tiru perangai kakak dia.. 


senyum=)
p/s: kadang-kadang menangis tu tak mampu nak memberikan kebahagian...oleh itu, sahutlah seruan aku.. SENYUM.. adekah macam kerang busuk sudah? ape-ape sahaja.. masih dalam dilema.. haila.. btw, kenape ramai mereka-mereka meletakkan lagu ini sebagai lagu di blog mereka??

No comments: