Tuesday, December 14, 2010

makan angin~~

assalamualaikum..
 dear diary,

uhuk2.. dah berhabuk agaknya blog aku nie.. terbengkalai begitu sahaja.. aduhai.. okay, saya di sini!!! (menjerit seketika)... haha.. sebenarnya aku baru balik dari Perlis.. whoa! jauh tu..

mula-mula rase berdebar ar jugak sebab nak ikut pakcik aku n rombongannya tapi balon.. dah free.. orang belanja..haha.. dua malam bhai tidur dalam bas!! tapi aku ngeri dengan bas tu sebab dia senget-benget macam nak jatuh je.. maaf ye ex-maahad n maahadianz sekalian.. haha..

mula-mula pi padang besar.. dah banyak kali jejak tempat tu.. umah hajah rosnah kat alor star yang sawah terbentang luas kalah sawah ring.. then tidur kat hotel rayyan.. pastu pekan rabu.. pastu gi umah pengantin.. dan yang paling tak boleh bla kat jeti langkawi.. adeyh.. tak de function.. n paling aku suke gi pulau pinang walaupon sekejap dan waktu malam... tapi ade jeruk.. rase free!! hahaha.. first time aku sampai pulau pinang.. agak jakon ar.. haha..

okay2, maaf tiada gambar.. dan sekarang tengah versi darurat beberapa hari sakit perut chery-bery punye pasal.. ape yang aku makan?!

No comments: