Wednesday, December 8, 2010

pernah TAK??

assalamualaikum.
 dear diary,

 pernah tak sesiapa yang baru bangun tidur terus terasa nak memaki hamun diri sendiri?
pernah tak sesiapa rasa yang dialah orang yang paling BODOH, ngada-ngada, dan paling tak guna kat dunia nie?
pernah tak sesiapa rasa yang macam dah tak sanggup nak berdepan dengan diri sendiri?


sumpah nie yang aku rasa..
shit!
bodoh!
bangang!
senget!
sioottt!!
argh!!!

sudah sekian lama aku pendam untuk mencarut.. hurr~ pelik kan.. tapi aku masih mengimpikan untuk berada di kawasan di mana aku boleh menjerit sekuat hati dengan sesuka hati.. haha..

sila abaikan entry ini..
maaf..
maaf..
maaf..

aku akan ke perlis, penang dan mane ntah yang penting Utara la pada malam khamis nie hingga ahad..
agak happy kerana akan merantau.. tetapi agak segan kerana teringat perangai paling menyampah yang pernah aku buat.. =.="

2 comments:

padle said...

bende ni normal kot..tp apape pon,enjoy your life ok!

rabiatuladawiyah said...

tengs:)