Sunday, February 6, 2011

1o0!!

assalamualaikum..
 dear diary,

setelah ditunggu-tunggu.. akhirnya.. folower ke-100.. ye.. encik zulqarnain.. sungguh tak ku sangka..

jangan kau kate tak tau mane satu zul..
sudah jelas di situ hanya terdapat seorang jejaka..
jejaka? eh..


ye, zul versi gitar.. eh, bukan.. tp tampak lain bukan..
okay.. inilah zul... penyajak kita!! yeah!! eh? 
maaf.. asyik gambar budak nie je.. dah.. dia yang bertuah jadi follower ke 100 aku..  tak pe.. biar aku cerita serba sedikit pasal member aku yang sorang nie.. okay, kenal sejak form 1.. mula-mula sekali aku ingat dia bley kelentong kate si evelyn tu tengok halaqah.. dan aku percaya! lurus betul aku time tu..

time form 2 plak.. kiteorang same2 satu team pantun.. group kiteorang kalahkan team form 4.. dan kiteorang dikalahkan team form 5.. form 3 tak hantar wakil.. hebat jugak la time tu.. form 3.. hmm... ntah.. tapi dia pernah datang umah aku.. n baru tadi dia call.. terkejut berita pemindahan aku ke segamat.. siap marah lagi.. maaf.. eh, aku harap kau berjaya kay..

okay.. sampai di sini saja... eh, dengar2 dah boleh lalu untuk ke uitm segamat.. harap2 lah..


No comments: