Wednesday, February 9, 2011

kawad~!!

assalamualaikum..
 dear diary,

alhamdulillah dapat gak update blog picisan nie.. laslty.. yeah!! kali ini aku ingin menceritakan pasal kawad.. insyaAllah minggu depan last kiteorg kawad.. yes! dah tak de lagi berpanas di petang hari mahupun berhujan di petang hari.. eh? tak sedap plak bunyi nye.. ah, lantak akulah blog aku.. hahaha.. dengan kejamnye..

okay, ingin aku ceritakan pasal seseorang.. ehem3.. eh, tak.. dia amat annoying.. aku n da geng tidak sukakan dia.. ahaha.. eh? kejam plak.. hampir setiap minggu time kawad mesti jumpe mamat nie.. sebab dia komander kiteorang.. hmm.. hampir tiap minggu kot aku kene tegur dengan dia.. aku tak buat salah pon.. sekarang dah 2 minggu kot tak tegur.. bagus..

"ada kekasih hati ke kat situ?"
"suka tak lelaki ade janggut?"

erk?
apekah?
grr.. menyirap..blur..
haha..
whatever..

sekian..
p/s: trase mcm nak nanges boleh tak?

No comments: