Monday, March 21, 2011

dinner

assalamualaikum..

yeah! alhamdulillah dinner quasar telah berlansung dengan lancar.. walaupun agak kelam-kabut time nak mula persembahan kiteorang. tapi overall okay la.. then, aku la paling banyak bergambar kot.. ceh! tapi siap kene puji dengan lala, dia kate, "wow, the new brand rabie!" eh.. *terPERASAN seketika* ngee~ maaf.. masih tiada gambar..

yeah.. aku rasa agak jahat malam tu.. dengan aksi-aksi yang ops! yeah! aku tak nak ulangi lagi kesilapan tu.. then, ade orang cemburu? wait, knapa mesti nak cemburu? siapa aku pada dia? not even a girlfriend nor a wife! so why he must jelous? could someone tell me why? yeah.. penuh persoalan dalam kepala.. but no one cares. hell, yeah, who cares?

yeah, but we are not couple!
okay, tukar topik please.. tiba-tiba terasa comel pula.. eh? yeah, aku paling banyak makan. paling banyak amik gambar.. kredit to: eqa sebab tolong pakaikan celak.. n siti sebab pakaikan blusher, eye shadow etc..
wahh.. giler tak.. n paling tak boleh bla, baru je duduk, dah ade orang ajak amik gambar.. terasa famous nie.. eh? maaf..

p/s: penat.. alhamdulillah, semua dah makin okay.. peace =)

No comments: