Wednesday, March 23, 2011

Mistake

assalamualaikum..
 dear diary,

maaf.. masih rindu untuk tulis diari.. ape-ape pun time dinner quasar (makan malam perdana untuk kos sains kuantitatif), aku dah buat kesilapan... giler la jugak.. tapi tak perlu la nak nyatakan ape dia kan.. just wish that i will never ever ever ever ....(infinity) repeat the same mistake!! down kot.. terasa down..  but hey, chill! remember, makes today is better than yesterday, and tomorrow is better than today. yeah, i start hating myself.. again..

think before you act!
(jangan jadi macam aku)
kadang-kadang kita tak sedar yang kita tak patut buat perkara-perkara yang tidak sepatutnya.. (cukup berbelit tak?) kadang-kadang kita sedar bende yang kita buat tu salah bila kita dah lakukanya.. sebab kita manusia.. bukan maksum.. tak boleh lari dari kesilapan.. dan memang fitrah kalau kita lakukan kesilapan.. memang manusia belajar dari kesilapan.. macam belajar menulis.. takkan la baru pertama kali menulis dah terus betul kan?

lari dari tajuk asal seketika.. how could i love someone if i couldn't love my own self?? maaf.. cuma betul la kan.. ye, kite patut mencintai
-ALLAH S.W.T
-Rasulullah S.A.W
-diri sendiri
bukan nak tunjuk baik, walaupun aku jahat tapi itulah kenyataannye.. yeah, mungkin orang kata nie entry jiwang.. lantak lah.. at least i'm not being hypocrite! at least la..

i love nobody..
boleh tak?
yeah, i wanna cry.. tumpang bahu.. eh? maaf.. crying alone is better than.. macam-macam dah jadi.. makin kusutkan keadaan yang sedia dah kusut.. haila.. pertengahan sem memang la tension kan? nie baru sem first.. ntah la.. harap2 la kuat untuk tempuh sem yang mendatang..

yeah, bagi sesiapa yang dah terima result SPM, tahniah bagi yang cemerlang.. dan JANGAN PUTUS ASA bagi yang kurang cemerlang.. alhamdulillah.. SPM aku tahun lepas okay :) jangan lupa kos QUANTITATIVE SCIENCE..
dsebabkan aku suke anime..
aku saje je letak pic nie..
comel..

p/s: kadang-kadang kita tak nak pun jadi macam tu.. tapi kita tak sedar apa yang kita telah lakukan sampai orang lain salah anggap pada kita.. yang penting kita kenal siapa diri kita.. :)
maaf. entry dwibahasa.. mcam tak biasa je..

No comments: