Sunday, April 8, 2012

doodle dari en.nabil..

waaa.. saya teruja.. 
dah dapat doodle dari en.nabil..
tapi nampak sangat ar munafik!
err.. agak hyperbola..
nak tau kenapa?
sebab time dapat tau ada segmen tu, terus je follow n join segmen tu..
tak patut betul.. =.="
tapi lantak ar..
dah dapat doodle... =)
selalunya lau tak pun aku lukis je doodle kat kertas exam ke mana-mana..
nie dapat doodle betul-betul dari orang lain..
teruja.
buat perrrrtama kalinya...
hoho... 
teruja...
#jangansampaiakunyanyilaguellayangbertajukteruja..

aku pilih purple.. completely purple..
sebab.. jeng jeng..
sebab ada kawan aku punya kawan kata..
aku nye warna.. PURPLE..
even aku suka biru pun.
tak semena-mena baju yang aku bawak warna purple..
aku pun tak sedar.. 
tapi BIRU lebih kurang je dengan PURPLE..
tapi aku tetap suka warna biru..
tapi doodle aku nie.. 
semuanya purple..
dengan ada doodle nie, maybe aku akan rajin kot nak buat header sendiri..
maybe..
doa-doa je la aku rajin ea?

p/s: takut dengan result yang bakal keluar..

No comments: