Friday, April 13, 2012

f.a.m.i.l.y

assalamualaikum..

entry hari nie.. bertajuk.. "f.a.m.i.l.y" singkatan bagi  father and mother, i love you. eh, eh.. lebih kurang ar tu.. atau dengan bahasa lainnya keluarga.. :)

okay.. pada hari ini.. adoi nya ter ber.. saya akan menceritakan perihal keluarga saya.. bukan nak cerita.. tapi nak biar gambar yang bercerita.. ala-ala macam wordless wonesday eh eh.. bukan ea? wordless wednesday ea? maaflah.. bel dah habis kan.. *bajet macam takde muet je.. =.="

okay.. stop of those merepeking things.. now.. jeng jeng.. i would introduce you... taddaaaa... my family.. =)

en ismail & pn rosnah.. 
mereka..
mereka...
mereka nie lah yang menyaksikan aku dari sekecil-kecil tapak tangan..
sehinggalah lebih besar daripada mereka..
whoa!
thanks..
they mean a lot to me..
<3

anak kedua.. 
beza dua tahun..
lepasan spm..
lepasan plkn..
lebih tinggi dari kakak dia..
lebih berat dari kakak dia..
lebih hensem dari kakak dia..
(of coz ler, dia lelaki.. kakak dia kan perempuan.. :p)
n berlagak macam abang.. 
rampas la takhta aku sebagai anak pertama.
tak kesah pun.. :)

anak bongsu..
adik bongsu..
tapi tak yah nak bongsu sangat la kan..
dah besar dah pun..
jangan nak manja sangat la kan..
well, dia amat hepi bila aku amik gambar untuk dia..
tapi bila suruh dia amikkan gambar untuk aku..
buat muka.. grrr...
sabo je la..
dia je la yang best untuk dibuli..
walaupun last2 aku yang kene buli balik..
tahun nie pmr..

and this is me..
with err..
kbai..
*abaikan yang di sebelah kanan..

p/s: this is my family... and i love them..
btw, saje je nak post pasal family sebab tak tau nak post pasal apa.. 
nak biar blog nie kembali aktif..
*tengahbosansebenarnyanie..

No comments: