Tuesday, March 23, 2010

24 march tu..

esok 24 march..
first time aku study kt skola
yg dulu aku mmg blur tentang namenye..

maktab rendah sains mara muar..
penuh kenangn
manis, masam, masin, pahit, kelat
semua ade
nk tunggu hari esok utk post entry?
x mau deyh
x sabar..
utk menceritekn maktab terchenta..

first2 aku daftarkan diri,
mmg la semua sambut aku ngn baik..
ye ar, second intake..
tp first week biase la homesick yg teramat!!
mase tu plak diorg ade minggu aktiviti.
so sesi orientasi aku pon singkat..
3 hari je..
x mcm owg lain.
masuk minggu kedua
masuk kelas deyh..
culture shock gak..
n aku sedar ade owg x suke aku..
ber+ la homesick aku..


tp lame2 mkin okay..
last2 aku pindah kelas..
kelasku dibubar utk dijadikn kelas mentor..
so aku masuk klas baiduri..
first2 aku selesa giler kt kelas nie..
sbb x de owg2 yg akn peduli ape kite nk wat..
lantak korang la..
tp 1 je yg x masyuk kt situ,
banyak sgt c0uple!!
pening kepale aku..
sikit2 dating, duk sebelah2
fuh~
yg x memasalnye
aku pon kene tempias
tibe2 plak ade gosip psl aku
pergh
wat ceritekn~
smpai 1 batch tau
tp klas aku tau la kiteorg camne
menyirap seyh
aku rase cam nk bla je dr klas tu
tp itu la kenangn kn..
n kite blajar dr experience kite sendiri..

tp walau macam mane pon..
itulah kelas aku..
aku pling rindu kelas tu..
walaupon aku x rpt mane pon ngn diorg..
slalunye aku wat hal sendiri je kt depan..
;)



semua comel kan??
haji n hajah 5 baiduri~

klas 5 baiduri yg pnuh kenangan!!

n aku nye homeroom..
bab nie aku mls sikit nk crite..
sbb kiteorg mmg x brape unite..
so mmg bosan giler
lagi2 cikgu aku cikgu baru..
tp nseb baik cikgu baik..

x suke dowh pic nie..
nampak sgt senyum pakse..;p


cikgu capub jap ye??

fwenship..
byk aku beljar kt sini..
rupe2nye byk ragam owg kite bley jumpe..
ade tu pelik gile!!!
serius, n aku pon x tau sampai aku rpt ngn some1 tu..
biase la kan lain tempat, lain ragamnye..
ade sowg minah nie..
aku rpt giler dgn dia..
mmg janji fwenz 4 eva la!
tp ku sangka panas hingga ke petang
rupe2nya hujan di tgh hari..
ade some mistake yg aku n dia wat..
n kiteorg dh x serapat dulu..
even nk tegu on9 pon
kene pikir sepuluh-duapuluh kali..
hish3x
**geleng-geleng**

n kenangan..

memang byk giler!!
lagi2 kt koop..
aku kn stay sampai kul 5.30ptg..
then lambai cik ct n cik eton balik..
even cik ct pena anto aku balik atf
naik moto dia!!!!!
**excited nie**


n slalunye petang2 
(sejak akhir2 ar)
aku kn bergayut ngn public phone 
kt dpan att
siap bersila lg kat bawah..
n gelak2..
diorg igt bf aku la tu.
sowie ar, mak aku la weyh..
byk problems aku call mak aku
tp aku x crite ape2 pon..
haha
mase nie ar rase nk balik tu tebal giler!!
tp skrang bile dh balik?
nk kesane smule!!!!

public nie murah je..
umah aku pon x jauh..


n mase aku sibuk time form 5!!
semua aku join
jualan mlm ahad..
amal islami, aku tolong..
HPA lagi..
tp HPA ar lg aktif!!
best kot!
aku belajar masak weyh
kebab, roti john dll
tp yg aku bley wat n diajar btol2
ialah KEBAB!!
cikgu Adam yg ajar..
trimas2..

n kenangan di kolam..
aku pernah masuk just 2 kali..
x rase cam rugi ke?
tp okay ar, 2 thun 2 kali..
itupon wat tour b4 abis spm..
kenangan terakhir la katekan..
bdak2 nie smpai wujud geng kolam
tp aku, swimming pon x reti...
stakat float tu bley ar..
tu pon mesti aku terjerit nye..
poyo je..


n mase last dh nk spm..
aku rajin jog
at last ade member nk jog
best giler ar..
nk release tension la katekan.

nie ar yg aku wat bile jog..
abadikan kenangn
kt tepi tu ade name aku!!

n f25..
2 thun duk situ!
giler ar!
aku menyaksikan penghuninya berganti..
haha..
byk gak aku belajar dr roomate2 aku..
tapi roomate2 aku mase 08 semua mentor
menyesal x study ngn diorg..
tp keje diorg mmg ar,
spanjang mase hadap buku!!
tabek!!
f25 08, x jelas sgt la..


f25 09 yg amat di'chentai'
n secebis kenangan yg dirakam..
utk igtn kite bersama~


mereka yg byk membantu...
mase form4
rindu mereka!!


yeah!! my classmate!!
nice background kan??

tempat yg penuh makne!!
surau an-nur..

gambar batch kat fb nye group!!


nie first time aku raye kt maktab..
aidiladha 1431H, mmg ngantuk kot~


syu n zurina yg baik hati..

kenangn mase cuti kt pantai timur~
free kot siap ade duit saku lg..
untung jd ALK!!


klu nk tgok video2 nie kt youtube..
click here n here!
sini kecik sgt~
p/s: pjg giler entry nie..
byk lagi kenagan lom tulis..
x pe ar..
klu nk tulis smpai bile2 x abis..
-entry sblom nie,
tu antare impian aku...
tp aku x lah sebaik mane...
**segan plak**
-aku rase nk bg entry nie anugerah la
anugerah entry yg pling byk gambar berbanding
entry2 lain!!


No comments: