Wednesday, March 10, 2010

dEmaM rEsuLt

skrang nie..
keadaan smakin menjadi tak menentu..
masing2 tidak sanggup menghadapinye..
tarikh keramat tersebut jatuh pada 11hb march..
bermakna kurang 48 jam lg!!
kurang 2 hari lagi!!
n ade yg kate tinggal sehari lg!!!
n ade jugak yg kate lg 2 kali tido~~
argh!!

nie mrupekan satu lg entry giler aku psl result spm~~
ingat lg tak,
aku pernah post satu entry psl result nie..
cube klik sini.
tp tu semua psl byk sgt spekulasi tarikh result..
yg mbuatkan aku pening2...

sekarang nie tarikh dh tetap!!
result je yg masih menjadi tanda tanya..
boleh jadi gile nie..
asyik pikir psl result je..
ye, smalam ade la owg menyebarkan anti-nervous kat aku.
tp still nervous..
n aku rase owg yg mnyebarknnye pon dh nervous..
n skrang nie t0pik yg pling fam0us..
x kira ar kat faceb0ok ke
myspace ke
ym ke
blog ke
still semua owg ckp psl mende yg same..
SPM!!!
huh...

diumumkan,
topik yg paling hangat pada hari ini..
sejak tiga hari berturut-turut ialah..
jeng,jeng,jeng...
SPM!!!

agaga..
gile aden...
tp nasib baik ramai dh balik dr plkn..
bley jumpe mase amik result kn??
kite jln2 kat bando nanti..
bkan senang nk jumpe lg..
rindu korang..


p/s: skrang nie musim demam result nk kluar la pulak..
ape2 pon good luck kpd semua rakan seperjuangan
yg telah bersama-sama menempuhi peperangan ini!!




n masih igtkah ngn mende nie??

..............
erk, nampak sgt ke'nervous'an ini??


No comments: