Monday, May 3, 2010

my 2nd tag~

assalamualaikum..
 dear diary,

30 april lalu aku telah di tag oleh 2 org!! x tau yg mane satu nak buat dulu.. tp dsebbakn mr. katok nye aku rase dh wat. x pe la.. aku wat lgi skali ye mr. katok..

1. Adakah anda rasa anda hot ?
aku rase aku cool je.. x panas.. matahari kt luar..=)


2. Muatnaik wallpaper yg anda guna sekarang ?
s0rry malas ar..


3. Cerita pasal wallpaper ?
hhmmm.. wallpaper  nie just pmandangn indah.. garden of babylon x ape ntah tajuk dia.. whatever..

4. Bila kali terakhir mkn donut ?
donut? x igt ar.. tp donut sedap.. nyum..nyum.. nyum..



5. Lagu terakhir anda dengar ?
hmm.. lagu blog member aku.. mad.. 


6. Apa yg anda buat selain menyelesaikan tag ini ?layan mukebuku ar.. i'm addicted with blogging n facebook.. teruk kan??


7. Selain nama anda, anda dipanggil nama apa ?
name aku rabiatulaawiyah binti ismail, so name samaran: rabie, rabi, rabia, rab, bie, bia, atul, bitul, ada, n yang paling x de kene mngene ngn name aku, along.. jiran2 n famili besar aku panggil name along.. ngee~ 


8. Tag lagi 4 orang.
-faeyn
-adibah sharudin
-fitri ateh~
-nadya_whatever43vm


9. Siapakah no. 1 kepada anda ?
kwan blog..=) hye faeyn..


10. Katakan sesuatu kepada orang no. 3
erm.. kau gi kmj tak?? tu kire kate bley...



11. No. 2 ada hubungan dengan siapa ?
hubungan tu ape?? 


12. Bagaimana pula dgn no. 4 ?
my followers.. kwan blog gak la tu.. hye=)



13. Berikan 5 yg anda tahu pasal org yg men-tag anda...
-name dia amir.. 
-tp org gelar dia katok...
-dok kat muo...
-sengal+sewel....:p
-ex maahad rupenye.. n dpt kmj..



14. Persamaan antara kambing dgn lembu ?
dua makhluk Allah..



15. Perasaan anda membuat tag ini ?
x de perasaan.. ape2 pon, katok thanks for the tag!



16. Adakah anda tahu si dia itu sengal ? 
dia? dia lalala~ mcm lagu je..


17. Gay or less ?
dua2 tak..


p/s: aku rase cm pernah buat tag nie.. tp bbrape soalan dh lain..
cube check kt sini..

No comments: