Wednesday, November 3, 2010

at last..

assalamualaikum..
  dear diary,

uhuk2.. sekali lagi diingatkan.. aku mmg buat blog nie mcm diary aku sndiri.. GILER.. muahaha.. okay.. kegilaan melanda apebila result mule keluar.. yup! result telah keluar!! apekah? argh.. memang result kluar smalam.. tapi.. tapi.. terima kasih kepada streamyx kerana dipotong dan melengahkan berita yang amat menakutkan itu. muahaha..

hhmm.. memang nightmare. ape2pon result dah kluar.. yepee!! ntah untuk sem depan bagaimana.. fuh~ lantak lah.. kite lihat ape yang bakal terjadi.. kalau masih ade jodoh dengan engineering.. ye, aku akan teruskan perjuangan ini.. kalau tak de.. i still in love with you, engineering.. aku akan merinduimu.. haha..



kekasih pertamaku, engineering.. adekah kau sanggup meninggalkanku?? argh!! otak ku tidak mampu berfikir lagi.. sampaikan salam ku terhadap puncak alam.. argh!! i will miss you.. hahaha.. whatever..

usah dibicarakan lagi sesuatu yang tidak pasti.. muahaha.. tanye daku di formspring.. mari lihat kputusannye!! haha.. ketawa kejam.. 

p/s: dup..dap..dup..dap.. jantungku berdegup..  trima kasih pade wan kerana memakse aku melihatnye.. jeng..jeng..jeng..

No comments: