Friday, January 28, 2011

assalamualaikum..
 dear diary,

fuh... enough about that K.. gilos nye orang.. eeuuwwww!! baru diketahui bahawa ada geng lepasan spm 2009 kat uitm segamat!! gempak woo!! ops.. hyperbola di situ.. amin razak.. wah! dia DIB part 1.. ngeh3.. ade geng.. tapi tak de satu pon persamaan antara aku n dia menyebabkan aku rasa sampai aku grad pon belum tentu dapat kenal dia.. melainkan kami mempunyai urusan bersama la.. haila..

sorry.. maaf.. saya ingin memngarut di sini.. rasanya dalam 11 orang gegurl dalam kelas aku.. rasa nya aku kot gurl yang paling rapat dengan bdak laki.. eh.. giler.. tapi ye la.. sape je yang sanggup sorang2 gi library dengan dua orang classmate lelaki kalau bukan aku.. haila.. poyo..

okay2.. cukup pasal study.. sekrang nie tengah holiday.. so, kite enjoy.. eh, tergedik plak.. maaf.. ye la musim cuti.. bangun lambat.. makan dan makan.. dah ye, kesengsaraan akibat sakit tekak dan selsema,, selsema nie ajaib betul.. balik rumah je terus berkurang.. sakit tekak je mengada-ngada... tak pe.. ini semua ujian tuhan.. :)
sikit je kot.. relax2 ar kan..

p/s: malasnye nak update blog!! maaf.. tiada apa yang menarik..

No comments: